کد خبر: ۳۰۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022June 01
دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای درخشان آن وظیفه غیورمردانی است که شبانه روز با اخلاص و اعتقاد راسخ در تلاشند تا در کسوت حراست، صیانت از دارایی های مادی و معنوی ایران اسلامی را عهده دار باشند.
شفاآنلاین>سلامت> دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به اجلاس مدیران حراست های تابعه این وزارتخانه که امروز و فردا در مشهد درحال برگزاری است، گفت: از حراست ها انتظار می رود با رصد تحولات و مناسبات درون دانشگاه در عرصه های مختلف، از بروز نارسایی های عملکردی پیشگیری کنند.

به گزارش شفاآنلاین: متن این پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای درخشان آن وظیفه غیورمردانی است که شبانه روز با اخلاص و اعتقاد راسخ  در تلاشند تا در کسوت حراست، صیانت از دارایی های مادی و معنوی ایران اسلامی را عهده دار باشند.
حراست، پشتوانه استوار  سلامت جامعه اداری است که برای نیل به آن خود می باید از پذیرفتن رنگ ها مبرا باشد. انجام این وظیفه خطیر علاوه بر نیاز  به روحیه انقلابی و جهادی، اشراف اطلاعاتی بر امور جاری و   ایجاد هم افزایی میان مدیران دانشگاه ها را طلب می کند.
حراست مشاور امین و چشم بینای مدیران است و لازم است ملجا و پناه مردم، جامعه دانشگاهی و کارکنان باشد.حراست موجب واهمه متخلفان و مایه امید علاقه مندان به نظام اسلامی است.
 از حراست ها انتظار می رود با رصد تحولات و مناسبات درون دانشگاه در عرصه های مختلف، از بروز نارسایی های عملکردی  پیشگیری کنند.
 افزون بر این، محور قرار گرفتن رهنمودهای مقام معظم رهبری و رویکرد دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی در خصوص پیشگیری و مقابله با هرگونه فساد  مالی و اداری، باید در اولویت برنامه های حراست ها قرار گیرد.
اینجانب ضمن عرض تبریک آغاز دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) بابت  تمامی زحمات بی شائبه خانواده بزرگ حراست وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از شما عزیزان قدردانی و تشکر نموده و از خداوند متعال  توفیقات روزافزونتان را خواستارم.


دکتر بهرام عین اللهی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: