کد خبر: ۳۰۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022May 28
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در اردبیل:
دکتر بهروز رحیمی بیان کرد: سیاست کلی وزارت بهداشت، حفظ، جذب و ارتقای نیروی انسانی است.
شفاآنلاین>سلامت>معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با تاکید براینکه وزارت بهداشت هیچ برنامه ای برای تعدیل و کاهش نیروی انسانی ندارد، اظهار کرد: سیاست کلی وزارت بهداشت، حفظ، جذب و ارتقای نیروی انسانی است.

دبه گزارش شفاآنلاین:کتر بهروز رحیمی ، در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستانی نجف زاده اردبیل، درخصوص جزییات این پروژه بیان کرد: پروژه بیمارستانی نجف زاده در جهت توسعه زیرساخت های درمانی کشور برنامه ریزی و ساخت آن آغاز شده است و اکنون به عنوان یکی از پروژه های اصلی در منطقه محسوب می شود.

وی افزود: وزارت مسکن و شهرسازی در حال ساخت این پروژه است. مهلت قرارداد اسکلت و سفت کاری آن نیز تا خرداد 1402 بوده و فعلا پیشرفت 15 درصدی را شاهد هستیم؛ کار اصلی در کارگاه های جانبی در حال انجام است و در آینده ای نزدیک اسکلت ها در محل پروژه نصب می شوند و پروژه شکل اساسی می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه سیاست کلی وزارت بهداشت تعریف و تامین منابع کافی برای این پروژه است، تصریح کرد: این موضوع در قالب مصوبات سفر ریاست جمهوری نیز قرار دارد. امیدواریم تا سال 1403 این پروژه را به اتمام رسانده و آماده بهره برداری کنیم.

وی درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای طرحی، شرکتی و 89 روزه وزارت بهداشت، گفت: به طورکلی، وزارت بهداشت کارگاه عظیم نیروی انسانی است و کار اصلی ما در این وزارتخانه، با وجود سرمایه های ارزشمندمان یعنی همان نیروی انسانی پیش می رود.

وی ادامه داد: سیاست کلی وزارت بهداشت، حفظ، جذب و ارتقای نیروی انسانی است. در این مسیر، در تلاش هستیم تا جلسات مختلفی را با سازمان اداری استخدامی و سازمان برنامه و بودجه برگزار کنیم. امسال آزمون استخدامی خواهیم داشت و کسری نیروی انسانی در بخش ها و فازهای درمانی را با این نیروها جبران می کنیم.
 
وزارت بهداشت تعدیل و کاهش نیروی انسانی ندارد

دکتر رحیمی در پایان با تاکید براینکه وزارت بهداشت هیچ برنامه ای برای تعدیل و کاهش نیروی انسانی ندارد، اظهار کرد: تنوع خدمات در سراسر کشور، گویای نیاز بیشتر به نیروی انسانی است و چنانچه در مورد جزییات آزمون با سازمان اداری استخدامی و سازمان و برنامه به تفاهم برسیم، این آزمون امسال برگزار خواهد شد. اخبار و جزییات جدید آزمون استخدامی متعاقبا اعلام خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: