کد خبر: ۳۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 09
شفاآنلاین-سازمان انتقال خون ایران با گذر از چهل سالگی، افقهای جدید و اهداف متعالی‌تری را پیش رو دارد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر علی اکبر پورفتح اله در پایان هفته انتقال خون ضمن اعلام این مطلب، گفت: با پشت سر گذاشتن چهارمین دهه فعالیت سازمان انتقال خون ایران، می توان گفت امروز مرحله بلوغ پشت سر گذاشته شده و با قدم نهادن به مرحله تکامل، اهداف پیچیده تر و در عین حال ناب‌تری در انتظار انتقال خون و مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در افق پیش رو تنها تأمین خون دغدغه ما و مردم ما نیست، بلکه روزآمد نگاه داشتن فرآیندها طبق آخرین استاندارد، ورود به فرآیندهای نوین انتقال خون، افزایش ضریب سلامت خون از طریق جدیدترین شیوه های غربالگری و اتکا به اهدا کنندگانی که اهدای خون یکی از برنامه‌های تقویم آنان است، در کنار مدیریت مصرف خون آینده روشنی را پیش روی همه ما می گشاید.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران ضمن اشاره به آخرین روز هفته انتقال خون که به تلاشگران عرصه طب انتقال خون اختصاص داشت، گفت: کارکنان زحمتکش و فداکار سازمان در این گروه جای می گیرند و رسیدن به نقطه کنونی و توسعه و ارتقای فرآیندهایی موجود و نیل به چشم انداز روشن آینده، هرگز بدون خدمات و ایثار آنان امکان پذیر نیست.

وی از زحمات این عزیزان تشکر کرد و گفت: کارکنان سازمان در شرایطی کار می کنند که در تعطیلات و جشن و عزاداری، مردم و خدمت رسانی به آنان را به خانواده خود مقدم می دانند و با شرایطی که قوانین و آیین نامه ها برما تحمیل کرده است تاکنون نظام سلامت و سازمان انتقال خون نتوانسته است پاسخی درخور به این خدمات بدهد.

دکتر پورفتح اله ابراز امیدواری کرد که تمام این مشکلات به مدد همکاری های دولت تدبیر و امید پشت سر گذاشته شود و افزود: کارکنان انتقال خون سرمایه معنوی بزرگی می اندوزند و به مدد این سرمایه نباید ناملایمات در کارشان اثر بگذارد.

وی گفت: گرچه هفته انتقال خون به پایان رسیده است اما هر پایان آغازی دوباره است و راهی که پیش روی ما است مسیری بالنده است که پایان نمی پذیرد. زیرا پیوسته چشم اندازی جدید و خدماتی نوین پدید می آید که باید برای بهره مندی بیماران نیازمند به خون و کاهش التیام آنان به آن بیندیشیم.

ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: