کد خبر: ۳۰۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022May 17
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: اعضای یک گروه موسوم به گشت ارواح که در شهر شیراز باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند .

شفاآنلاین>سلامت> معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: اعضای یک گروه موسوم به گشت ارواح که در شهر شیراز باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند .

به گزارش شفاآنلاین: سرهنگ کاووس محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار کرد: در پی مطالبات مردمی همچنین انتشار یک فیلم در فضای مجازی مبنی بر اینکه افرادی موسوم به گشت ارواح در ساعت‌های پایانی شب با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان در شیراز شده و متواری می‌شوند، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.


وی با بیان اینکه اعضای این گروه ضمن پوشاندن سر و صورت خود با پارچه‌های سفید رنگ و حضور در خیابان‌های شهر شیراز، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و ایجاد بی‌نظمی در سطح شهر شیراز شده بودند، گفت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران گشت امنیت اخلاقی هر ۳ متهم را شناسایی و آنها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس ادامه داد: متهمان در تحقیقات به جرم خود اقرار و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ محمدی یادآور شد: امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا با هر گونه فعالیت افراد مخل نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی خواهند داشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: