کد خبر: ۳۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 08
دیدار جالب دکترهاشمی در روز خبرنگار
شفاآنلاین- وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: تشکیل انجمن صنفی تخصصی خبرنگاران حوزه سلامت توسط پیشکسوتان این حوزه ضروری است.

به گزارش شفاآنلاین دکتر «سید حسن هاشمی» صبح امروز( جمعه) و به مناسبت روز خبرنگار، این مطلب را در دیدار با فعالان پیشکسوت در عرصه اطلاع رسانی حوزه سلامت عنوان کرد .

هاشمی با اشاره به ضرورت توجه به نیازهای حرفه ای خبرنگاران، تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران حوزه سلامت را مورد تاکید قرار داد.

هاشمی خاطرنشان کرد: تشکیل انجمن صنفی توسط خبرنگاران پیشکسوت عرصه رسانه و اطلاع رسانی در حوزه سلامت می تواند منجر به ایجاد فضایی برای برقراری ارتباط دایم و تعامل مطلوب بین خبرنگاران این حوزه شود.

وی با اشاره به اینکه این انجمن می تواند از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی در ارتقای سواد سلامت خبرنگاران نقش مهمی را ایفا کند، ادامه داد: در این خصوص دانشکده خبر با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی آمادگی خود را اعلام کرده است .

وزیر بهداشت افزود: این انجمن همچنین می تواندبرای تحقق مطالبات خبرنگاران فعالیت خود را آغاز کند و وزارت بهداشت در این مسیر حمایت لازم را انجام خواهد داد.

در این دیدار که در منزل «محمد ویژگان» خبرنگار بازنشسته حوزه سلامت درروزنامه اطلاعات صورت گرفت، « فریبا نعیمی پور » خبرنگار بازنشسته خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا )؛ «زهرا لولاچی» خبرنگار بازنشسته صداو سیما و «مسعود مختار» خبرنگار بازنشسته روزنامه کیهان نیز حضور داشتند و در فضای صمیمی با ذکر خاطراتی از دوران فعالیت خود به گفت و گو نشستند.

وزیر بهداشت در پایان این دیدار با اهدای لوح از زحمات خبرنگاران پیشکسوت حوزه سلامت تقدیر کرد .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: