کد خبر: ۳۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 08
شفا آنلاين-علی کفاشیان می گوید سرمربی تیم ملی اصرار دارد برای تماشای بازی های تیم امید به بازی های آسیایی برود.

به گزارش شفا آنلاين؛کارلوس کروش در مذاکرات جدیدش با علی کفاشیان از او خواسته تا شرایطی فراهم شود که به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی برود. او در این باره با کفاشیان صحبت کرده و تاکید دارد که می خواهد برای بازی های جام ملتهای آسیا حداقل 4 یا 5 بازیکن از تیم نلو وینگادا را با خود ببرد و به تیمش اضافه کند. او به بازیکنانی مثل محسن مسلمان ، پیام صادقیان ، محمدرضا خانزاده ،علیرضا جهانبخش ، سردار آزمون ، بیرانوند ، سروش رفیعی و ... از بازیکنانی هستند که کارلوس می خواهد بداند چقدر به استانداردهای تیم ملی و ترکیب ثابت تیم نزدیک می شوند.

نلو وینگادا سرمربی تیم امید در این باره به خبرآنلاین می گوید:« کارلوس در این چند ماه نکات زیادی را درباره لزوم جوان کردن تیم مطرح کرده است. او روی خیلی از جوان های لیگ برنامه دارد و می گوید می توانند به مرور جای بازیکنان پا به سن گذاشته تیم اصلی را بگیرند. کارلوس به من گفته می خواهد 4 یا 5 بازیکن از تیمی که به بازی های آسیایی این چئون می برد را در تیمش برای جام ملت ها داشته باشد. »

البته او می گوید تنها پیش شرط این اتفاق تلاشی است که بازیکنان تیم امید در بازی های آسیایی انجام خواهند داد. کارلوس کروش قرار است 29 مرداد ماه به تهران برگردد . او در آن روز قرارداد جدید 3 ساله اش را با فدراسیون فوتبال ایران امضاء می کند. اتفاقی که ساختار جدیدی به تیم های ملی ایران می دهد. تغییر و حذف کادر سرپرستی تیم ملی و جوانگرایی تیم اصلی و تغییر دستیاران سرمربی ، اتفاقاتی است که برای تیم ملی می افتد. 


خبرآنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: