کد خبر: ۳۰۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022May 01
دبیرستان دکتر نصیری از دبیرستان های دولتی در سطح عالی بود که بسیار موفق عمل می کرد و این موفقیت مرهون زحمات مدیریت دبیرستان و معلمین دلسوزش بود.

شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت به مناسبت فرارسیدن روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، با جمعی از معلمین زمان تحصیل خود در دبیرستان دکتر نصیری، دیدار کرد.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر بهرام عین اللهی، در دیدارِ جمعی از معلمین زمان تحصیل خود، بیان کرد: در آستانه فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه که به نام معلمان و اساتید نامگذاری شده، هستیم؛ بنابر فرمایش امام خمینی (ره)، معلمی شغل انبیاست و هرچه که از تلاش ها و زحمات معلمین در راستای تعلیم و تربیت شاگردان و آینده کشور، تشکر کنیم، بازهم کم است.

وی ضمن یادآوری دوران تحصیل خود در دبیرستان دکتر نصیری، گفت: دبیرستان دکتر نصیری از دبیرستان های دولتی در سطح عالی بود که بسیار موفق عمل می کرد و این موفقیت مرهون زحمات مدیریت دبیرستان و معلمین دلسوزش بود.

دکتر عین اللهی در ادامه خاطرنشان کرد: بنده در سال ۱۳۴۹ وارد دبیرستان دکتر نصیری شده و در سال ۱۳۵۵ از دبیرستان فارغ التحصیل شدم. در آن زمان در منطقه نفر اول شدم و توانستم در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه تحصیل دهم. سال های ۶۳ تا ۶۷ در مناطق جنگی خدمت کردم و از سال ۶۷ تخصص چشم پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داده و بلافاصله نیز فوق تخصص قرنیه را ادامه دادم؛ اینها را بیان کردم تا بگویم که تمام موفقیت هایمان را مدیون زحمات معلمین هستیم.  

وزیر بهداشت گفت: دبیرستان دکتر نصیری از جمله دبیرستان هایی بود که شاگردانش همیشه رتبه های بالای دانشگاه ها را کسب می کردند.

وی ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی معلمان در راستای به ثمر رساندن بذر دانش در دل های دانش آموزان، گفت: بدون شک، معلمان باغبانان دانش هستند که با صبر و شکیبایی از نهال های نورَس خود مراقبت کرده و جویندگان علم را در راه رستگاری هدایت می کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: