کد خبر: ۳۰۳۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022April 27
رئیس مرکز سلامت و محیط وزارت بهداشت:
جعفر جندقی بیان کرد: موتور پیشران صنعت و توسعه کشور کارگران هستند که سلامت از حقوق اساسی آنهاست.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس مرکز سلامت محیط وکار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیشگیری از حوادث شغلی نیازمند همکاری سه جانبه دولت، کارفرما و کارگر است.

به گزارش شفاآنلاین:جعفر جندقی در وبینار روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای، افزود: موتور پیشران صنعت و توسعه کشور کارگران هستند که سلامت از حقوق اساسی آنهاست.

وی شعار روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را «برای تحقق فرهنگ مثبت ایمنی و بهداشت حرفه ای بیایید با همدیگر کار کنیم» اعلام کرد و اظهار داشت: اگر بتوانیم در راستای این شعار حرکت کنیم می توانیم با اجرای برنامه های مربوط به سلامت کارگران در جهت ایمنی موثر گام برداریم.

جندقی تصریح کرد: باید با همکاری تمام ذینفعان و انجمن های علمی، کارگری و صنفی تمام تلاش خود را برای امن سازی محیط های کارگری به کار گیریم.

روز جهانی ایمنی وسلامت شغلی در واقع یک فعالیت سالیانه بین المللی برای نهادینه کردن کار سالم و ایمن در سرتاسر جهان است که در ۲۸آوریل هر سال این  مراسم برگزار می شود. برگزاری این مراسم یک بخش مهم از استراتژیهای جهانی سازمان بین المللی کار برای ارتقای ایمنی وسلامت شغلی در همه محیط های کاری است که باعث ارتقای آگاهی های مردم وهمچنین افزایش امنیت وسلامت در محیط کار می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: