کد خبر: ۳۰۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022April 25
تعرفه های پزشکی سال جدید با تاخیر و بعد از کشمکش های بسیار، بلاخره شب گذشته در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس‌جمهور، به تصویب رسید.

شفاآنلاین>سلامت> تعرفه های پزشکی سال جدید با تاخیر و بعد از کشمکش های بسیار، بلاخره شب گذشته در جلسه هیئت دولت به ریاست رئیس‌جمهور، به تصویب رسید.

به گزارش شفاآنلاین:   طبق جدول جزئیات تعرفه های بخش خصوصی که به دست سلامت نیوز رسیده است، در سال جدید، ویزیت پزشک عمومی 60 هزار و دویست و ده تومان، ویزیت عمومی(نسخه الکترونیک)71 هزار و صد و چهل و پنج تومان، ویزیت پزشک متخصص 91 هزار و سیصد و نود و پنج تومان، ویزیت فوق تخصص 115 هزار و هشتصد و سی تومان، ویزیت فوق تخصص(نسخه الکترونیک) 136 هزار و هشتصد و نود تومان است.


همچنین ویزیت متخصص روانپزشک 121 هزار و ششصد و سی و پنج تومان، ویزیت  فوق تخصص روانپزشک 137 هزار و نهصد و هفتاد تومان، ویزیت متخصص کودکان 100 هزار و نهصد و شصت و دو تومان، ویزیت متخصص کودکان(نسخه الکترونیک) 129 هزار و ششصد تومان، ویزیت فوق تخصص کودکان 139 هزار و پنجاه تومان، ویزیت فوق تخصص کودکان(نسخه الکترونیک)164 هزار و دویست و نود و پنج تومان شده است.

ویزیت عمومی بالای 15 سال سابقه 69 هزار و دویست و پنجاه و پنج تومان، ویزیت عمومی بالای 15 سال سابقه(نسخه الکترونیک) 81 هزار و هشتصد و شانزده تومان و ضریب ویزیت و مشاوره بستری 36 هزار و پانصد و شصت و چهار تومان، ویزیت کارشناس ارشد پروانه دار 49 هزار و پنج تومان و ویزیت کارشناس پروانه دار 42 هزار و 390 تومان می باشد.

نکته قابل توجه در تعرفه های اعلامی بخش خصوصی تفاوت ویزیت پزشکانی که نسخه الکترونیک می نویسند با پزشکانی است که نسخه کاغذی می نویسند و این تفاوت قیمت که برای تشویق پزشکان برای نسخه نویسی الکترونیک است بخشی از آن از جیب مردم پرداخت می شود. سلامت نیوز


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: