کد خبر: ۳۰۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - 2022April 06
به شکل واقعی و حقیقی باید از پدیده منفور زیرمیزی در رابطه با عدم تعیین تعرفه‌ها جلوگیری شود؛ لذا باید نهادهای تخصصی در این زمینه اخذ و مورد توجه قرار گیرد

شفاآنلاین>سلامت> نماینده ناظر مجلس در شورای عالی نظام پزشکی بر ضرورت پایداری و حفظ کیفیت خدمات دارویی تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین: عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت شهادت یک طلبه در حرم رضوی گفت: ضرورت انکارناپذیر خدمات سلامت اعم از بهداشت، درمان، دارو و موارد تشخیصی و تعیین تعرفه خدمات سلامت توسط حاکمیت به صورت جامع متناسب و با هماهنگی بین دستگاهی و اجرای قانون برای رعایت امکان پایداری خدمات و حفظ کیفیت خدمات برعهده دولت گذاشته شده است.


نماینده ناظر مجلس در شورای اعالی نظام پزشکی گفت: به شکل واقعی و حقیقی باید از پدیده منفور زیرمیزی در رابطه با عدم تعیین تعرفه‌ها جلوگیری شود؛ لذا باید نهادهای تخصصی در این زمینه اخذ و مورد توجه قرار گیرد. اصل  ۳ قانون اساسی تأکید بر رعایت عدالت دارد لذا باید هزینه تمام شده طبق اصول سیاست‌های کلی قانون سلامت در تعیین تعرفه‌ها رعایت شود.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس کفت: تعرفه‌ها باید رعایت شود و همه ما باید بر سر سفره‌هایی بنشینیم که همه آحاد مردم بر سر آن می‌نشینند؛ مجلس، دولت و دستگاه‌های مختلف نباید تعرفه‌های مختلف داشته باشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: