کد خبر: ۳۰۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - 2022April 02
در مجموع سیر بستری این بیماران نزولی است و در حال حاضر چهار بیمار کرونایی در بیمارستان آرش و هفت نفر در بیمارستان بهرامی بستری هستند.

شفاآنلاین>سلامت> معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر ضرورت ارتقای تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها به منظور افزایش کیفیت خدمات درمانی به بیماران تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین: محمد حسین آیتی، در بازدید از دو بیمارستان جامع بانوان آرش و کودکان بهرامی، با اشاره به تداوم خدمات پاراکلینکی این بیمارستان‌ها در نوروز، افزود: خدمات تخصصی و درمانی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در تعطیلات نوروزی نه تنها متوقف نمی‌شود بلکه با بهترین کیفیت و با حضور فعال کادر درمان، متخصصان و اعضای هیأت علمی ادامه دارد.

وی از پیگیری وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان‌ها خبر داد و بیان داشت: در مجموع سیر بستری این بیماران نزولی است و در حال حاضر چهار بیمار کرونایی در بیمارستان آرش و هفت نفر در بیمارستان بهرامی بستری هستند.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین حضور نیروی انسانی توانمند و متخصص در نظام سلامت کشور و به ویژه در دانشگاه علوم پزشکی تهران را مهم‌ترین نقطه قوت مراکز درمانی و بیمارستانی دانست و ادامه داد: این مهم را امروز در بیمارستان‌های آرش و بهرامی شاهد بودیم ضمن اینکه به نظر می‌رسد باید توجه بیشتری به ارتقای تجهیزات و افزایش کیفیت فضاهای فیزیکی این مراکز با هدف ارائه خدمات بهتر به بیماران داشت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: