کد خبر: ۳۰۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - 2022April 01
خدمات مربوط به بیماری‌های قلبی و عروقی به صورت کامل در اورژانس و به صورت محدود در بخش‌های الکتیو و درمانگاه مرکز قلب ارائه می‌شود که مردم بتوانند اعتماد خود را به مجموعه حفظ و درمان‌های قلبی و عروقی خود را دریافت کنند

شفاآنلاین>سلامت> رئیس مرکز قلب تهران گفت: بخش زیادی از بیماران قلبی عروقی از بیماری خود خبر ندارند.

به گزارش شفاآنلاین: علی واشقانی فراهانی، با اشاره به تداوم ارائه خدمات در ایام نوروز، اظهار داشت: خدمات مربوط به بیماری‌های قلبی و عروقی به صورت کامل در اورژانس و به صورت محدود در بخش‌های الکتیو و درمانگاه مرکز قلب ارائه می‌شود که مردم بتوانند اعتماد خود را به مجموعه حفظ و درمان‌های قلبی و عروقی خود را دریافت کنند.

وی، از آغاز طرح غربالگری بیماری‌های قلبی و عروقی کارکنان مرکز قلب تهران خبر داد و افزود: در دو ماه اول سال، غربالگری بیماری‌های قلبی و عروقی و عوامل خطر آن در مجموعه هزار و ۵۰۰ نفری مرکز قلب آغاز می‌شود.

رئیس مرکز قلب تهران گفت: یکی از معضلات نظام سلامت این است که بخش عمده‌ای از افراد از عوامل خطر بیماری‌های قلبی و عروقی خود شناختی ندارند و به دردهای قلبی خود اعتنای جدی نمی‌کنند.

وی افزود: همچنین ۳۰ درصد از مبتلایان فشارخون، بسیاری از افراد پری دیابت و دیابتی از بیماری خود خبر ندارند. به همین دلیل ما در مرکز قلب خود را ملزم می‌دانیم حداقل در قدم اول کارکنان مرکز قلب را در یک ساختار نظام‌مند و آکادمیک از لحاظ بیماری‌های قلبی و عروقی و عوامل خطر آن غربالگری کنیم.

رئیس مرکز قلب تهران، ابراز امیدواری کرد سال ۱۴۰۱ فضای بهتری برای فعالیت‌های علمی، پژوهشی و درمانی در مرکز قلب فراهم شود.

وی گفت: امسال حمایت‌ها را مضاعف می‌کنیم که همکاران فقط دغدغه فعالیت‌های علمی و پژوهشی داشته باشند و پشتیبانی‌های لازم را بدون آنکه آنان دل‌نگرانی داشته باشند، فراهم می‌کنیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: