کد خبر: ۳۰۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - 2022March 27
رئیس جمهوری در نشست نوروزی با مقامات کشوری و لشکری که با حضور رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد از خدمات ارزنده نیروهای هلال احمر در خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز تقدیر کرد.

شفاآنلاین>سلامت> رئیس جمهوری در نشست نوروزی با مقامات کشوری و لشکری که با حضور رئیس جمعیت هلال احمر برگزار شد از خدمات ارزنده نیروهای هلال احمر در خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز تقدیر کرد.

به گزارش شفاآنلاین: در این دیدار عیدانه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: کار هلال احمر کار حساس و بسیاری مهم و مقدسی است چرا که با نجات جان انسان ها مرتبط است.


رئیس جمهوری با اشاره به حضور موثر جمعیت هلال احمر در حوادث و بلایا برای خدمت رسانی به مردم ایران به ویژه در تعطیلات نوروز افزود: خداقوت می گویم به همه اعضای هلال احمر که لباس مقدس هلال احمر بر تن دارند و برای کمک به همنوعان خود در هر شرایطی آماده اند.

وی افزود: باید برای حفظ و نگه داشت نیروهای داوطلب تلاش کنید و از سمت دیگر باید برای جذب داوطلب بیشتر در راستای گسترش فعالیت های بشردوستانه برنامه ریزی شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: