کد خبر: ۳۰۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - 2022March 15
علیرضا عسکری گفت: داروخانه‌های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی در روزهای عید نوروز به مردم خدمت رسانی خواهند کرد و تلاش می‌شود تا در این عرصه نیازهای مراجعه کنندگان برطرف شود.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، برنامه داروخانه های جمعیت هلال احمر در ایام تعطیل نوروز را تشریح کرد.

به گزارش شفاآنلاین:علیرضا عسکری، با اشاره به اینکه هلال احمر در ایام تعطیل نیز در خدمت شهروندان است، گفت: داروخانه‌های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی در روزهای عید نوروز به مردم خدمت رسانی خواهند کرد و تلاش می‌شود تا در این عرصه نیازهای مراجعه کنندگان برطرف شود.

وی افزود: داروخانه مرکزی هلال احمر در ایام تعطیلات رسمی نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ به شهروندان خدمت رسانی می‌کند و در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۶:۳۰ ارائه خدمت خواهد کرد.

عسکری تصریح کرد: داروخانه مرکزی شماره ۲ واقع در تهرانپارس در روزهای تعطیل رسمی عید نوروز فعالیت ندارد و در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ فعال خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌شود تا نیازهای مراجعه کنندگان در ایام تعطیل برطرف شود، ادامه داد: واحد فروش تجهیزات پزشکی نیز برای ارائه خدمات به بیماران و مراجعین در روزهای غیر تعطیل ایام نوروز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به اینکه داروخانه‌های جمعیت هلال احمر در روز ۲۹ اسفند به دلیل انبارگردانی فعالیت نمی‌کنند، گفت: به استثنای روز ۲۹ اسفند که عملیات انبارگردانی در داروخانه‌های هلال احمر صورت می‌گیرد، تأیید نسخ بیمه بیماران در ایام تعطیل رسمی از طریق شعب مربوطه و در روزهای غیر تعطیل طبق روال عادی انجام خواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: