کد خبر: ۳۰۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - 2022March 11
در سراسر کشور حدود ۶۰۰۰ هزار پروژه بهداشتی و درمانی در حال ساخت داریم که بیش از ۴۰۰۰ هزار از آنها در حوزه بهداشتی است

شفاآنلاین>سلامت> معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، بر تکمیل پروژه های عمرانی وزارت بهداشت با اولویت مناطق محروم کشور در نیمه اول سال آینده تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین: بهروز رحیمی، بابیان اینکه در مجموعه وزارت بهداشت حدود ۶۰۰۰ هزار پروژه عمرانی در حال ساخت است، گفت: در سراسر کشور حدود ۶۰۰۰ هزار پروژه بهداشتی و درمانی در حال ساخت داریم که بیش از ۴۰۰۰ هزار از آنها در حوزه بهداشتی است.


وی افزود: اولویت ما در یک بازه زمانی خاص بهره‌برداری از این پروژه‌ها است که یکی از مزایای مهم آنها، کاهش هزینه‌های مردم و دولت در حوزه سلامت خواهد بود.

رحیمی گفت: موضوع محرومیت‌زدایی در سلامت را با راه‌اندازی مراکز بهداشتی در دستور کار داریم که با جدیت دنبال می‌کنیم تا در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ بخش عمده آن را تکمیل و برای خدمت رسانی به مردم به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه در حوزه تأمین نیروی انسانی مذاکرات لازم را با سازمان‌های ذی‌ربط انجام داده‌ایم، افزود: همه پروژه‌های بهداشتی و درمانی برای ارائه خدمات سلامت به مردم نیازمند تأمین نیروی انسانی هستند که طبق شاخص‌های جمعیتی و منطقه‌ای برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و پس از اخذ مجوزهای لازم، در سال آینده آزمون جذب و به کارگیری در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان را برگزار خواهیم کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: