کد خبر: ۳۰۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - 2022March 03
آیین نکوداشت زنده‌یاد دکتر سیدمحمد میرمحمدی با عنوان «استاد متواضع» به همت دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی روز شنبه چهاردهم اسفند از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه در سالن همایش‌های این دانشکده برگزار می‌شود.

شفاآنلاین>سلامت> آیین نکوداشت زنده‌یاد دکتر سیدمحمد میرمحمدی با عنوان «استاد متواضع» به همت دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی روز شنبه چهاردهم اسفند از ساعت ۹ تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه در سالن همایش‌های این دانشکده برگزار می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین: در این مراسم آقایان دکتر عادل‌آذر، دکتر سیدمهدی الوانی، دکتر محمدجواد ایروانی، دکتر علاءالدین بروجردی، دکتر داود دانش‌جعفری، دکتر علی دیواندری، دکتر علی رضائیان، دکتر حسن سبحانی، دکتر عبدالله معتمدی و دکتر سیدمحمد مقیمی سخنرانی خواهند کرد.

زنده‌یاد استاد دکتر سیدمحمد میرمحمدی عضو فقید هیات امنا و هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی با بیش از ۳۰ سال پیشینه تدریس در دانشگاه و تالیف چندین جلد کتاب و مقالات علمی و پژوهشی، سابقه تصدی در مناصب مهم سیاسی کشور از جمله ۱۳ سال ریاست دفتر ریاست‌جمهوری، نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره ششم و هفتم و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه زندگی درخشان خود داشت.

وی که از سیاستمداران خوشنام در میان جامعه دانشگاهی بود، در اسفند ۱۳۹۸ بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در تهران درگذشت.دانشجویان و علاقه‌مندان به حضور در این مراسم می‌توانند راس ساعت ذکرشده به آدرس تهران، بزرگراه شهید همت (غرب)، تقاطع دهکده المپیک، دانشگاه علامه طباطبایی، سالن همایش‌های دانشکده مدیریت و حسابداری مراجعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: