کد خبر: ۳۰۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - 2022March 02
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران:
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران بیان کرد: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی خواهد بود و طی روزهای آتی به مقام قضایی اعلام می‌شود.
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از انجام کالبدگشایی جسد زهره فکور صبور خبر داد و گفت: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی خواهد بود و طی روزهای آتی به مقام قضایی اعلام می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین:مهدی فروزش روز چهارشنبه با اشاره به احراز هویت جسد زهره فکورصبور از سوی پزشکی قانونی اظهار کرد: پس از اعلام کشف جسد، پزشکان پزشکی قانونی در ساعات اولیه در صحنه فوت حضور پیدا کردند و ضمن بررسی صحنه و معاینه جسد، نسبت به تهیه گزارش و اعلام آن به مرجع قضایی اقدام خواهند کرد.

‎وی با بیان اینکه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و صبح امروز(چهارشنبه) مورد کالبدگشایی ومعاینه‌تخصصی قرار گرفت، گفت: در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد.

‎مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی خواهد بود و طی روزهای آتی به مقام قضایی اعلام می‌شود. 

وی افزود: پیکر وی امروز قبل از ظهر بعداز معاینات تخصصی تحویل بستگان درجه اول شد.

زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون روز سه شنبه ۱۰ اسفند ماه در ۴۳ سالگی و به صورت ناگهانی درگذشت.

فکور صبور در سریال هایی از جمله دلنوازان، مسافری از هند، روزگار جوانی، دردسرهای عظیم، دنگ‌وفنگ و ... ایفای نقش کرده بود.

وی این روزها مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: