کد خبر: ۳۰۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - 2022March 02
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس؛
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و روزهای پایانی سال، آمار مشارکت مردم برای این کار انسان دوستانه کاهش پیدا کرده است که از همه کسانی که توان جسمی برای انجام اهدای خون را دارند، درخواست می‌کنم که با این عمل خیرخواهانه به نجات جان چند بیمار کمک کنند.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از آحاد جامعه دعوت کرد برای اهدای خون در روزهای پایانی سال، به پایگاه های انتقال خون بیایند.

به گزارش شفاآنلاین:ولی اسماعیلی، با حضور در مرکز اهدای خون وصال شیرازی، به یاری بیماران نیازمند به خون شتافت.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید بر ارزشمند بودن اهدای خون برای نجات جان بیماران، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع  کرونا و روزهای پایانی سال، آمار مشارکت مردم برای این کار انسان دوستانه کاهش پیدا کرده است که از همه کسانی که توان جسمی برای انجام اهدای خون را دارند، درخواست می‌کنم که با این عمل خیرخواهانه به نجات جان چند بیمار کمک کنند.

وی ادامه داد: نزدیک بودن به بهار و شروع سال جدید و همچنین ایام ماه مبارک رمضان، بهانه بسیار خوبی است تا مردم مهربان و نوعدوست ایران در سراسر کشور به فکر بیماران باشند و با نذر خون، یکبار دیگر صحنه‌هایی ناب از صفا و همدلی را به منصه ظهور بگذارند.

محمدرضا مهدی زاده مدیرکل انتقال خون استان تهران نیز در ادامه با تقدیر از همراهی اهداکنندگان خون در ایام شیوع  کرونا ، اظهار کرد: انتظار ما این است که در روزهای پایانی سال، شاهد مشارکت بیشتر مردم برای تأمین ذخایر خون مورد نیاز مراکز درمانی و بیماران باشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: