کد خبر: ۲۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۴ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 03
شفاآنلاین-در نشستی که با عنوان شادی حقیقی آرام و بی صداست در تئاتر شهر برگزار شد از همه هنرمندان خواسته شد تا روز شنبه 18 مرداد برای حمایت از صندوق بیماران هنرمند در تئاتر شهر حضور یابند.

به گزارش شفاآنلاین، نشست خبری با عنوان شادی حقیقی آرام و بی صداست جهت حمایت از صندوق حمایت از بیماران هنرمند پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در سالن مشاهیر تئاتر شهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عباس غفاری، مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی از بهرام ریحانی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند به عنوان کارگردان این حرکت خیرخواهانه نام برد و گفت: ریحانی سابقه سالها کار در زمینه پانتومیم در ایران و جهان دارد و برخی از هنرمندان نظیر باران کوثری، آرزو افشار و کامبیز بنان نیز بدون هیچ چشمداشتی در این حرکت مشارکت دارند.

وی از اختصاص درآمد این حرکت به کودکان سرطانی و بیماران هنرمند خبر داد و افزود: از همه هنرمندان عرصه تئاتر،سینما و تلویزیون در خواست می کنیم تا روز شنبه 18 مرداد راس ساعت 19 در تئاتر شهر حضور به هم رسانند تا در این اقدام معنوی شریک باشند.

وی تاکید کرد خانه تئاتر وظیفه دارد روز شنبه در تئاتر شهر حضور یابد و من به ایرج راد و باقی هیات مدیره خانه تئاتر می گویم که در این مراسم حاضر شوند و از این صندوق حمایت کنند.

در ادامه بهرام ریحانی گفت:هنر تئاتر بدون درنظر گرفتن جنبه های انسانی می تواند به هنری مبتذل تبدیل شود چرا که از وقتی پایم به بیمارستان بازشد مشاهده کردم که هزاران کودک بیمار در سرتاسر کشور هستند که چشم به رسانه ها دارند تا بتوانند برای آنها کاری انجام دهند.

وی ابراز امیدواری کرد روز 18 مرداد جشنی بزرگ از سوی اهالی تئاتر برگزار شود تا ما بتوانیم اجرای خود را به روی صحنه ببریم.

در ادامه فریبا جدیدی مدیر اجرایی و روابط عمومی این کار تصریح کرد: از سالهای گذشته صندوقی به منظور حمایت از هنرمندان نیازمند ایجاد شده و من از تک تک این دوستان تشکر می کنم و باید بگویم که این مجموعه به هیچ شخص خاصی اختصاص ندارد.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: