کد خبر: ۲۹۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - 2022February 22
متاسفانه موفقیت هایی که ما در این خصوص داشتیم، در عین تحریم و بدعهدی دنیا و تعمدشان بر اینکه مردم ایران را دچار مشکل کنند، از مصاحبه حذف شده است.

شفاآنلاین>سلامت> عضو کمیته علمی کشوری کرونا در واکنش به بازنشر گزینشی مصاحبه‌اش در یکی از رسانه‌ها که مسبب برداشت‌های نادرست از مطلب می‌شود، گفت: این مصاحبه بسیار طولانی مربوط به تجربیات مثبت و منفی ایران و درس آموخته‌های مربوط به کرونا بوده و متاسفانه تجربیات مثبت ایران از مصاحبه در نسخه بازنشر حذف شده است.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر مصطفی قانعی با بیان این مطلب، افزود: در بخش اول مصاحبه کاملا به این موضوع پرداخته ام که ایران به عنوان یک کشور کاملا در تحریم و در حالیکه انتقال پول را برای ما کاملا دچار مشکل کرده بودند و همچنین امکانات ساخت واکسن را به ما نمی دادند، چگونه توانست بر کرونا غالب شود.

وی ادامه داد: متاسفانه موفقیت هایی که ما در این خصوص داشتیم، در عین تحریم و بدعهدی دنیا و تعمدشان بر اینکه مردم ایران را دچار مشکل کنند، از مصاحبه حذف شده است.

عضو کمیته علمی کشوری کرونا با بیان اینکه در گزارش ارائه شده در این رسانه فقط برخی از درس آموخته ها آن هم از باب انتقادی بازنشر شده است، تاکید کرد:  این شیوه درج مصاحبه حدودا یکساعتی صحیح نیست و بهتر و حرفه ای تر این بود که مصاحبه به روندی که توضیح داده ام بازنشر می شد.

دکتر قانعی همچنین افزود: بنده روند مصاحبه را با ارائه تجربیات مثبت ایران در مقابله با کرونا و پیروزی ما با توجه به تحریم ها و مشکلاتی که از سوی دشمنانانمان داشته ایم، آغاز کردم و در ادامه دلیل اینکه ما به این توانمندی رسیدیم را ذکر کردم که شامل شرکت های دانش بنیان و مدیریتی بود که اعمال شد و همچنین مقام معظم رهبری کمک کردند و در نهایت هم درس آموخته ها ذکر شد و بهتر بود که مصاحبه نیز به همین شیوه بازگو می شد.

وی همچنین عنوان کرد: متاسفانه خبرگزاری فقط بخش آخر مطالب من را منتشر کرده است و دو بخش اول را ذکر نکردند که اینطور متبادر می شود که در طول همه گیری کرونا، سوء مدیریتی وجود داشته است که این موضوع صحیح نیست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: