کد خبر: ۲۹۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - 2022February 02
رییس مجتمع دارویی، درمانی هلال ایران:
شاهرخ رامین گفت: سلول‌های معیوب از سلول‌های پدران و مادرانی که برای درمان ناباروری به کلینیک رویش مجتمع مراجعه می‌کنند، جداسازی می‌شود.
شفاآنلاین>سلامت>رییس مجتمع دارویی، درمانی هلال ایران با اشاره به ارائه خدمات پزشکی و درمانی ویژه در این مجتمع گفت: سلول‌های معیوب از سلول‌های پدران و مادرانی که برای درمان ناباروری به کلینیک رویش مجتمع مراجعه می‌کنند، جداسازی می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین:شاهرخ رامین درباره جداسازی سلول‌های معیوب برای درمان ناباروری در مجتمع درمانی هلال ایران افزود: با اخذ شرح حال و سوابق بیماری های خانوادگی پدران و مادران سلول ها مورد بررسی قرار گرفته و آن سلول معیوب و بیماری زا از سایر سلول های سالم جدا و فقط سلول های سالم به بدن مادر تلقیح می شوند.    

رییس مجتمع دارویی، درمانی هلال ایران در دیدار با جمعی از اعضا مجمع خیرین سلامت استان تهران بر ضرورت مشارکت خیرین به منظور خدمت رسانی به تعداد بیشتری از مراجعان و تامین نیازهای ضروری تاکید کرد.

وی با اشاره به نگاه های ایثارگرانه و فداکارانه خیرین که در قرآن نیز مورد تقدیر قرار گرفته، اظهار داشت: این مجتمع زیرمجموعه جمعیت هلال احمر با شعارهای نوع دوستی، بشر دوستی و کاهش آلام بشری ساخته و تجهیز شده است و قصد داریم تا با حضور افراد خیّر قدم های بعدی را به خوبی و بهتر از قبل برداریم.

رامین لباس داوطلبی هلال احمر را معجزه عشق خواند و گفت: افتخار من این است که ملبس به لباس داوطلبی هلال احمر شده ام زیرا که داوطلبان در هلال احمر از جانشان و تمامی توانشان در سخت ترین شرایط برای خدمت به مردمان آسیب دیده از بحران های طبیعی و غیر طبیعی استفاده می کنند. داوطلبان افرادی با روحیات خاص هستند که عرق و عشق وطن دوستی و بشر دوستی در وجودشان است.

وی اظهارداشت: جمعیت هلال احمر هم راستا با رسالت های انسان دوستانه و امدادگرانه خود، در حوزه بهداشت، درمان و حفظ سلامت مردم نیز رسالت های تعریف شده ای دارد. مجتمع دارویی درمانی هلال ایران برای تبیین همین رسالت فعالیت می کند و تفاوتی که با بسیاری از مراکز درمانی دارد این است که چشم امید افراد زیادی از مردم کشور به این مجموعه، از بعد هلال احمری بودن آن است.

رامین افزود: انتظار عموم مردم از دریافت خدمات در این مجموعه این است که برخی افراد نیازمند هم بتوانند تحت درمان های با کیفیت این مجموعه با پرداخت هزینه کمتری قرار گیرند. بنابراین تعاملات خیرین با این مجتمع در اموری مانند تأمین تجهیزات پزشکی روز دنیا که حتی بسیاری از مراکز چشم پزشکی به آن تجهیز نشده اند؛ مزیت هایی از قبیل جذب بیشتر پزشکان متخصص، کاهش هزینه های محتمل و ارائه خدمات به تعداد زیادی از مردم را در پی دارد.

براساس این گزارش، اعضای مجمع خیرین سلامت استان تهران این جلسه را سرآغاز تشکیل مجمع خیرین مجتمع دارویی درمانی هلال ایران دانستند و اعلام کردند که در تأمین نیازها و خرید و نوسازی تجهیزات پزشکی کمک رسان مجتمع دارویی درمانی هلال ایران خواهند بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: