کد خبر: ۲۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 16
عضو هیئت مدیره انجمن علمی طب سنتی ایران در گفتگو با شفا آنلاین مطرح کرد:
شفا آنلاین- عضو هیئت مدیره انجمن علمی طب سنتی ایران گفت: برای باروری و فعالیت جنسی مطلوب باید اعضای رئیس بدن شامل مغز، قلب و کبد؛ در مردان بیضه و در زنان تخمدان ها سالم باشند.

دکتر مامک هاشمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: نخود و هویج زردک ایرانی در تقویت قوای جنسی آقایان نقش بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: برای نمونه نخود پخته شده؛ حال در آبگوشت و یا به صورت جداگانه با پیاز به این منظور مفید است؛ ضمن اینکه با توجه به میزان مشکل جنسی فرد روزانه مصرف یک لیوان آب نخود نیز توصیه می شود.

وی تأکید کرد: استفاده از کاسنی منجر به افزایش نطفه مردان می شود حال آن که شانس نطفه پسر شدن را هم بالا می برد.

متخصص طب سنتی مصرف رازیانه را چه به صورت پودر یا ادویه، چای یا عرق در راستای افزایش میل جنسی خانم ها موثر دانست اما مصرف آن را برای آقایان عامل کاهش میل جنسی دانست.

وی یادآور شد: همچنین بوئیدن شکوفه سنجد عامل افزایش میل جنسی خانم ها می شود.

وی سیر و پیاز- فلفل- زنجبیل- دارچین- گل سرخ( به صورت گلاب؛ پودر خشک؛ دم نوش و افشرده گل سرخ)- انجیر- مغزهای( گردو، فندوق؛ پسته و بادام)- چلغوزه و کنجد را از عوامل افزایش دهنده میل و قوای جنسی برشمرد.

به گفته متخصص طب سنتی مصرف مربای شقاقل میل جنسی و قدرت نعوظ مردان را افزایش می دهد .حال آن که از دیدگاه طب سنتی افراط در مصرف قارچ توصیه نمی شود زیرا باروری را ضعیف می کند.

وی با اشاره به این که مصرف آب سرد منجر به ناباروری و ضعف قوای جنسی می شود، تأکید کرد: بیضه مردان نباید در معرض گرمای زیاد قرار بگیرد؛ برای نمونه گرمای انتقال یافته از لپ تاپ با کاهش اسپرم ها شانس ناباروری را افزایش می دهد.

هاشمی توصیه کرد: در بحث تقویت قوای جنسی، فرد ابتدا باید در سلامت کامل عمومی و گوارش باشد زیرا در غیر این صورت به درمان پاسخ مطلوبی نخواهد داد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: