کد خبر: ۲۹۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۲ دی ۱۴۰۰ - 2022January 12
موضوع تعیین تکلیف شرایط استخدامی‌های وزارت بهداشت و تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری از برنامه‌هایی هستند که در قالب کارگاه درباره آنها گفتمان خواهیم کرد.
شفاآنلاین>سلامت>معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: جدول زمان بندی ۴ ساله وزارت بهداشت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.
 به گزارش شفاآنلاین:بهروز رحیمی، در حاشیه همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی، اظهار کرد: در این همایش موضوعاتی همچون بررسی چالش‌های نظام سلامت، بودجه سال ۱۴۰۰، میزان عملکرد و منطبق بودن با قوانین، برنامه‌های بالادستی و بررسی جامع حوزه سلامت در لایحه بودجه ۱۴۰۱ مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همچنین تعرفه گذاری خدمات پرستاری، توزیع و مدیریت منابع، زنجیره تأمین کالا و خدمات از مهم‌ترین موضوعاتی هستند که در قالب کارگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرند و نتایج آن در جلسه شورای معاونان وزارت بهداشت ارائه خواهد شد.

رحیمی به برنامه وزارت بهداشت جهت رسیدگی به موضوع تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه کاره اشاره کرد و افزود: در این همایش، جدول زمان بندی چهارساله وزارت بهداشت برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بیان کرد: موضوع تعیین تکلیف شرایط استخدامی‌های وزارت بهداشت و تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری از برنامه‌هایی هستند که در قالب کارگاه درباره آنها گفتمان خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر به دنبال ایجاد یک گفتمان مشترک در موضوعات مربوطه هستیم، گفت: تلاش می‌کنیم با بیشترین هماهنگی و هم‌فکری اثرات خوبی را در مجموعه نظام سلامت داشته باشیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: