کد خبر: ۲۹۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۴ دی ۱۴۰۰ - 2022January 04
سامانه بارشی تا پایان هفته در نواحی جنوب و شرق کشور فعال است، اما اوج این فعالیت‌ها امروز و فردا خواهد بود و بنابراین، سازمان هواشناسی هشدار سطح نارنجی و قرمز برای استان‌های سیستان و بلوچستان و بخصوص نواحی جنوبی آن، کرمان و شرق هرمزگان صادر کرده است.

شفاآنلاین>سلامت> کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا پایان هفته در نوار شمالی کشور و سواحل خزر بارش برف و باران و کاهش محسوس دما داریم.

به گزارش شفاآنلاین: معصومه احمدی افزود: سامانه بارشی تا پایان هفته در نواحی جنوب و شرق کشور فعال است، اما اوج این فعالیت‌ها امروز و فردا خواهد بود و بنابراین، سازمان هواشناسی هشدار سطح نارنجی و قرمز برای استان‌های سیستان و بلوچستان و بخصوص نواحی جنوبی آن، کرمان و شرق هرمزگان صادر کرده است.

وی گفت: امروز همچنین در استان‌های یزد و خراسان جنوبی نیز بارش‌های شدید داریم و فردا هم در کل نیمه شرقی کشور بارندگی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

احمدی همچنین گفت: از روز جمعه این سامانه بارشی پرقدرت از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود و از فردا تا پایان هفته سواحل خزر شاهد بارش‌های جدیدی خواهد بود که با کاهش محسوس دما همراه است.

وی افزود: در جنوب هم طی روزهای آینده کاهش دما پیش بینی می‌شود و وزش باد در آب‌های جنوبی کشور بخصوص در نواحی تنگه هرمز و دریای عمان موجب مواج بودن دریا می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در تهران پدیده خاصی نداریم و پدیده غالب، وزش باد و از پایان هفته افزایش آلاینده‌ها و گرد و غبار خواهد بود.

 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: