کد خبر: ۲۹۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۱۳ دی ۱۴۰۰ - 2022January 03
پروفسور بهروز برومند پدر نفرولوژي ايران نيز به سخنان استاندار فارس واكنش نشان داد.

شفاآنلاین>سلامت> پروفسور بهروز برومند پدر نفرولوژي ايران نيز به سخنان استاندار فارس واكنش نشان داد.

به گزارش شفاآنلاین: وي با ارسال يادداشت اختصاصي براي پايگاه خبري شفاآنلاين نوشت:

یکی بر سر شاخ و بن می برید.
با اندوه بسیار سخنان نابخردانه استاندار فارس را خواندم.
اگر ایشان پزشک نبودند جای شگفتی نداشت.
بي ترديد سخنان ایشان  بسیار زیانبار میباشد ، زیرا در این دوران همه میکوشند حکیم باشی را دراز نمایند تا دزدان میهن فروش در امان بمانند .
 اگر هم چند نفری از پزشکان تعرفه های ناعادلانه بهداری را نمی پذیرند ، گفتن این سخنان بهانه دادن بدست کسانی است که در برنامه های تلویزیونی برای سرگرم نمودن مردم گناه همه نابسامانی ها را بگردن پزشکان می اندازند !
پزشکان فداکاری که در جبهه های جنگ تحمیلی با از جان گذشتگی از میهن خود دفاع نمودند.  بسیاری از پزشکان در تلاش برای مهار نمودن بلای کرونا جان باختند .
باید دانست این سخنان نابخردانه تنها بسود دشمنان ملت ایران میباشد .
 بیش از همه سازمان های پزشکی در ترکیه، انگلیس، امارات و اسرائیل سود می برند . دلال های این چهار کشور  میخواهند با کوچک شدن پزشکی ایران ، بیماران ایرانی را رهسپار کشور خود کنند و ارز آوری به کشورشان با پول مردم ایران کنند .  در این وانفسا  استاندار فارس  پزشکان کاردان را تشویق به رفتن از ایران عزیز مینماید و می گویند خودمان بدرقه تان می کنیم !!!! .شاید در روند کوچ پزشکان از ایران کسانی سود مادی دارند.
باید گفت ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تست . دوستدار ایران و ایرانی بهروزبرومند
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پرستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
0
0
با سلام به شفا انلاین و جناب اقای دکتر برومند و سپاس از اینکه در بزنگاه ها به فکر بیماران دردمند هستند و هشدار می دهند که پزشکان و پرستاران باسواد که همه دانشگاه های معتبر دنیا روی هوا آنها را می گیرند از ایران عزیزمان مهاجرت نکنند و بمانند ، بمانند و در خدمت مردمان عزیزمان باشند و این مردم دردمند را پزشکان و همکاران پرستارم تنها نگذارند .
آبتین جنت سرشت
|
Canada
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
0
0
برای افراد فرصت طلب که در حزب باد هستند و سودجویانی که شرف را با خوش رقصی تاخت زده اند مدتی است نان در مخالفت با پزشکان است و ایجاد دشمنی و بی اعتمادی بین مردم و کادر درمان .
هر روز یکی از مجیز گویان در گوشه ای از مملکت با حرفهای خود سعی می‌کند ابراز وجود کند شاید که دیده شود و از این راه سودی ببرد .
بدتر از فرصت طلبان و سودجویان آنانی هستند که سکوت می‌کنند .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: