کد خبر: ۲۹۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۰ دی ۱۴۰۰ - 2021December 31
محمد مهدی ناصحی گفت: بیمه سلامت در بحث نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک یکی از سازمان های بیمه گر پیشگام بوده است و توانسته اقدامات خوبی را در اجرای کامل این طرح در کشور رقم بزند.
شفاآنلاین>سلامت>مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: در حال حاضر در نیمی از استان های کشور ۱۰۰ درصد نسخه نویسی الکترونیک اجرایی شده است.

به گزارش شفاآنلاین:محمد مهدی ناصحی، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت درباره آخرین وضعیت اتصال مراکز درمانی به نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک گفت: بیمه سلامت در بحث نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک یکی از سازمان های بیمه گر پیشگام بوده است و توانسته اقدامات خوبی را در اجرای کامل این طرح در کشور رقم بزند.

او گفت: میانگین کشوری اجرای نسخه الکترونیک در بیمه سلامت تا به امروز به ۹۵ درصد رسیده است، برخی استان‌های کشور زیرساخت‌های خیلی خوب و مطلوبی نداشتند، اما توانستند شرایطی نسبتا خوب را در این زمینه فراهم کنند، در حال حاضر در استان‌های دور دست ۱۰۰ درصد اتصال به نسخه نویسی الکترونیک در بخش دولتی و خصوصی داریم.

او ادامه داد: ۲ استان خراسان رضوی و تهران مشارکت زیر ۷۰ درصد داشتند، از ۱ دی، این ۲ استان با تلاش همکاران به بالای ۷۰ درصد اتصال رسیده اند و در حال حاضر در پایتخت پوشش نسخه نویسی الکترونیکی در مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ۷۲ درصد رسیده است.yjc



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: