کد خبر: ۲۹۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۰۷ دی ۱۴۰۰ - 2021December 28
کولیوند:‌
پیرحسین کولیوند گفت:‌ مهمترین اقدام این جمعیت در زمان عادی، آموزش همگانی است و آموزش آمادگی در مخاطرات و کمک‌های اولیه باید تا دورترین نقاط محروم کشور توسعه یابد.
 شفاآنلاین>سلامت>رئیس جمعیت هلال احمر گفت:‌ مهمترین اقدام این جمعیت در زمان عادی، آموزش همگانی است و آموزش آمادگی در مخاطرات و کمک‌های اولیه باید تا دورترین نقاط محروم کشور توسعه یابد.

به گزارش شفاآنلاین: پیرحسین کولیوند با تشکر از تهیه گزارش صفر آموزش همگانی در جمعیت هلال احمر افزود: انتشار این گزارش‌ها در آغاز هر فعالیت مدیریتی ضمن احترام به تلاش‌های انجام شده؛ از انجام کارهای تکراری و بی ثمر جلوگیری خواهد کرد و چراغ راهی برای آینده است.

وی تاکید کرد: برای افزایش گردش شفاف اطلاعات لازم است، این گزارش‌ها در اختیار عموم مردم قرار گیرد و از آنها خواسته شود هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را به جمعیت هلال احمر ارائه کنند. چون آموزش همگانی یعنی مردم و اگر نظرات و همکاری مردم نباشد؛ تاثیر خود را از دست می‌دهد.

کولیوند ادامه داد: مهمترین اقدام جمعیت هلال احمر در زمان عادی، آموزش همگانی است و آموزش آمادگی در مخاطرات و کمک‌های اولیه باید تا دورترین نقاط محروم کشور توسعه یابد.

وی افزود: امیدواریم شعار «آموزش همگانی برای همه، همه‌جا و همه‌وقت» را با هدف هر خانواده ایرانی، یک آموزش دیده تحقق بخشیم.

گزارش صفر در ماه نخست ریاست کولیوند در جمعیت هلال احمر ارائه شده و قرار است گزارش یکم تا انتهای سال جاری نیز منتشر شود و این اقدام در پایان هر فصل از سال صورت گیرد.

در این گزارش ۳۳ صفحه‌ای که در معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر تهیه شده است؛ عملکرد گذشته و اهم اقدامات صورت گرفته در اداره کل آموزش‌های همگانی درج شده‌ است.

همچنین با ذکر سرفصل برنامه‌های آتی، امکانات لازم برای توسعه کمی و کیفی آموزش‌های همگانی در جمعیت هلال احمر بررسی ‌شده‌ است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: