کد خبر: ۲۹۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۳ دی ۱۴۰۰ - 2021December 24
در یک بازه زمانی روزانه حدود ۷۰۰ نفر به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست می دادند که خوشبختانه این آمار با روند کاهشی رو به رو شد و تعداد فوتی ها به حدود ۵۰ نفر رسید.
شفاآنلاین>سلامت>معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: میزان تولیدات واکسن کرونا رو به افزایش است و در آینده نزدیک صادرات نیز خواهیم داشت.
به گزارش شفاآنلاین:یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت  درباره تولید واکسن کرونا توسط دانشمندان کشور گفت: در حال حاضر در زمینه تولید واکسن تلاش های خوب و ارزشمندی توسط دانشمندان کشورمان شده است و نباید از حمایت دولت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی و تلاش شرکت های تولید کننده غافل شد.

او ادامه داد: در یک بازه زمانی روزانه حدود ۷۰۰ نفر به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست می دادند که خوشبختانه این آمار با روند کاهشی رو به رو شد و تعداد فوتی ها به حدود ۵۰ نفر رسید. لذا باید از مراکز تحقیقاتی و شرکت های فعال در حوزه تولید واکسن حمایت  های کامل صورت گیرد و در حال حاضر ۶ نوع واکسن تولیدی در کشور تایید شده است.

او تصریح کرد: تولید واکسن در ایران به صورت محدود انجام می شود، اما با گذشت زمان و افزایش تولیدات نیاز داخل به واکسن کاملا برطرف می شود و  واکسن های کرونا را به خارج از کشور صادر می کنیم، در آینده نزدیک ۲ واکسن با  افزایش تولیدات روبه رو خواهند بود.
برچسب ها: قطار ، واکسن ، کرونا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: