کد خبر: ۲۹۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - 2021December 09
بیان شده و هرگونه سوءبرداشت و غرض‌ورزی اشخاص مورد حمایت اینجانب نمی‌باشد لذا ضمن اعلام برائت از آن، برای آن عزیزان تلاشگر در ادامه مسیر خدمت به میهن اسلامی آرزوی توفیقات روزافزون دارم.
شفاآنلاین>سلامت>علی تاجرنیا از سوءبرداشت رسانه‌ها درباره شرکت دارویی برکت اعلام برائت کرد.
به گزارش شفاآنلاین:علی تاجرنیا در نامه ای خطاب به گروه دارویی برکت نوشت:

باسلام و تحیات، پیرو مطالب منتشر‌‌شده در یکی از روزنامه ها مورخ 1400/6/23 در بخشی از آن مطالبی به نقل از اینجانب منتشرشده که با شیطنت‌های برخی رسانه‌های خارج کشور، اسباب کمرنگ‌شدن تلاش‌های آن شرکت و دانشمندان عزیزمان را فراهم آورده، لذا اینجانب ضمن ارج‌نهادن به خدمات شایان آن گروه معظم در برطرف‌کردن نیازهای پزشکی و دارویی کشور تصریح می‌دارد مطالب فوق بدون هیچ‌گونه سوءنیتی و با اتکا به برخی اقوال مختلف که نادرستی بعضی از آنها بعدا مکشوف شد، بیان شده و هرگونه سوءبرداشت و غرض‌ورزی اشخاص مورد حمایت اینجانب نمی‌باشد لذا ضمن اعلام برائت از آن، برای آن عزیزان تلاشگر در ادامه مسیر خدمت به میهن اسلامی آرزوی توفیقات روزافزون دارم.

***

به گزارش فارس، چندی پیش تاجرنیا در گفت وگو با با این روزنامه گفته بود، «گویا برکت واکسن خود را پیش‌ فروش کرده بود. به نظر می‌رسد دلیل تمایل‌نداشتن برای خرید واکسن از خارجی‌ها این بود که برکت در ازای هر دُز واکسن، ۲۰۰ هزار تومان گرفته بود که اگر بخواهیم برای ۱۲۰ میلیون واکسن حساب کنیم، برکت از صندوق دولت عددی بالای یک میلیارد دلار از محل اعتبارات دولتی گرفت».
برچسب ها: برائت ، دارویی ، برکت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: