کد خبر: ۲۹۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - 2021November 24
با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در اتریش، این کشور در اقدامی که از زمان آغاز واکسیناسیون در اروپا تاکنون بی سابقه بوده است، محدودیت های شدیدی را به اجرا گذاشت.

شفاآنلاین>سلامت>با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان و دانمارک، ایالات متحده آمریکا به شهروندانش توصیه کرد به این دو کشور سفر نکنند.

به گزارش شفاآنلاین: با افزایش شمار مبتلایان به کرونا در اتریش، این کشور در اقدامی که از زمان آغاز واکسیناسیون در اروپا تاکنون بی سابقه بوده است، محدودیت های شدیدی را به اجرا گذاشت.

از سرگیری محدودیت ها به منظور مقابله با کرونا، خشونت هایی را در تعطیلات پایان هفته در شماری از کشورهای اروپایی که بار دیگر به کانون بیماری تبدیل شده اند، به همراه داشت. در راستای این محدودیت ها، پارلمان آلمان روز پنج شنبه قانونی را تصویب کرد که به موجب آن فقط کسانی که واکسن زده اند و کسانی که از بیماری کرونا بهبود یافته اند و کسانی که تست منفی کرونا دارند اجازه داده می شود در محل کار خود حاضر شوند یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

اسرائیل از روز دوشنبه تزریق واکسن فایزر ویژه کودکان را به کودکان 5 تا 11 ساله آغاز کرد به این امید که روند صعودی شیوع کرونا را متوقف کند. طی دو هفته اخیر شمار مبتلایان به کرونا در اسرائیل افزایش یافته و نگرانی هایی را درباره شکل گیری موج بعدی به دنبال داشته است.ایندیپندنت عربی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: