کد خبر: ۲۹۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - 2021November 16
صندوق بازنشستگی کشوری درباره برگزاری جلسات اعضای کانون‌های سراسر کشور با مدیرعامل این صندوق و کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان توضیح داد

شفاآنلاین>سلامت> صندوق بازنشستگی کشوری درباره برگزاری جلسات اعضای کانون‌های سراسر کشور با مدیرعامل این صندوق و کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان توضیح داد.

به گزارش شفاآنلاین: پیرو جلسه هم‌اندیشی روسای کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور با محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در ۳۱ شهریورماه سال جاری و سوالات و خواسته‌های مطرح‌ شده بازنشستگان در این نشست، با دستور مدیرعامل صندوق، کمیته‌ای با عنوان «کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان» تشکیل شد.

در ۲ جلسه تشکیل شده این کمیته، بیش از ۲۰ مورد از مطالبات مطرح‌شده از سوی اعضای کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور دسته‌بندی و اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده از سوی صندوق بازنشستگی کشوری درباره آنها بررسی و موانع حقوقی و اداری لازم برای تحقق آنها نیز مورد توجه قرار گرفت.

طبق تصمیم اعضای کمیته و تایید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مقرر شد این کمیته ضمن بررسی درخواست‌های طرح‌شده در جلسات خود، توضیحات و پاسخ لازم را تهیه کند و به اطلاع بازنشستگان برساند.

در حال حاضر گزارش این کمیته درباره مطالبات و جمع‌بندی جلسه با کانون‌های بازنشستگی تهیه شده که در روزهای آینده از سوی صندوق بازنشستگی کشوری منتشر خواهد شد.

کمیته پیگیری مطالبات بازنشستگان همچنین اعلام کرد: انجام برخی درخواست‌ها در حوزه اختیارات صندوق بازنشستگی کشوری قرار ندارد که در این خصوص باید پیگیری و مطالبات از طریق مذاکره، گفتگو یا مکاتبه با مراجع ذی‌صلاح مربوطه انجام شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: