کد خبر: ۲۹۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 2021November 15
محمود کمره‌ای اظهار کرد: اگر قرار باشد دانشجویی به علت تزریق نکردن واکسن کرونا در کلاس درس یا امتحان به صورت حضوری غیبت بخورد، باید حتما در این زمینه مجوزی از سوی مراجع حقوقی به دانشگاه‌ها داده شود تا اختیار اجرایی کردن آن را داشته باشیم.
شفاآنلاین>اجتماعی>معاون آموزشی دانشگاه تهران درباره وضعیت دانشجویانی که واکسن نزده‌اند توضیحاتی داد.

به گزارش شفاآنلاین:محمود کمره‌ای معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران درباره حضوری شدن آموزش‌های دانشگاهی در صورت واکسینه نشدن دانشجویان اظهار کرد: اگر قرار باشد دانشجویی به علت تزریق نکردن واکسن کرونا در کلاس درس یا امتحان به صورت حضوری غیبت بخورد، باید حتما در این زمینه مجوزی از سوی مراجع حقوقی به دانشگاه‌ها داده شود تا اختیار اجرایی کردن آن را داشته باشیم.

او افزود: اگر مانع حضور دانشجوی واکسن نزده در کلاس یا امتحان بدون مجوز قانونی شویم حتما سنوات تحصیلی آن افزایش می‌یابد یا احتمال مشروط شدن او وجود دارد؛ بنابراین مشکلات زیادی به وجود می‌آید که می‌تواند زندگی تحصیلی دانشجو را تحت تاثیر جدی قرار دهد.

کمره‌ای تصریح کرد: اگر قرار باشد که به علت تزریق نکردن دو دوز واکسن برای دانشجو درباره حضوری شدن کلاس‌ها محدودیت ایجاد شود لازم است تا مجوز‌های لازم هم به دانشگاه‌ها مربوط شود تا جوابگوی تغییرات پیش آمده در زندگی دانشجو باشد.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: