کد خبر: ۲۹۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - 2021November 14
روز جهانی اتاق عمل یادآور مردان و زنانی است که با عشق و اعتقاد و توکل در سخت ترین شرایط و بحرانی ترین لحظه ها، دانش شجاعت و مهارت را همراه می کنند
شفاآنلاین>سلامت>عین اللهی گفت: اتاق عمل تجلی اثرگذاری کار گروهی در فعالیت های حرفه ای پزشکی است و از این جهت کار کارشناسان و کارکنان اتاق عمل الهام بخش و الگوی ارزنده ای برای همگرایی و تعامل است.
 به گزارش شفاآنلاین: در پیام بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز جهانی اتاق عمل ( ۲۴ آبان) خطاب به کارکنان و کارشناسان اتاق عمل آمده است: بی شک حضور ارزشمند شما در ثانیه های حساس جراحی در کنار جراحان توانمند تسهیل کننده و اثرگذار است.

روز جهانی اتاق عمل یادآور مردان و زنانی است که با عشق و اعتقاد و توکل در سخت ترین شرایط و بحرانی ترین لحظه ها، دانش شجاعت و مهارت را همراه می کنند تا امید را به دل ناآرام و چشم های نگران هدیه بدهند. اتاق عمل برای بیمار و همراهان آخرین و نفس گیرترین اتاق امید و زندگی است.

اینجانب ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر) روز اتاق عمل را به همه همکاران عزیزم، کارشناسان و تکنسین های اتاق عمل که با تمام توان در جهت کاهش آلام جسمی و روحی مردم تلاش می کنند تبریک می گویم و برای همه این عزیزان دستانی توانا، دلی شاد و فردایی روشن آرزو می کنم. بی شک پاداش آسمانی زحمات ارزشمند همه این عزیزان نزد خداوند محفوظ خواهد بود. بی شک حضور ارزشمند شما در ثانیه های حساس جراحی در کنار جراحان توانمند تسهیل کننده و اثرگذار است.

اتاق عمل تجلی اثرگذاری کار گروهی در فعالیت های حرفه ای پزشکی است و از این جهت کار کارشناسان و کارکنان اتاق عمل الهام بخش و الگوی ارزنده ای برای همگرایی و تعامل است.
برچسب ها: اتاق عمل ، فغالیت ، حرفه ای
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: