کد خبر: ۲۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - 2014July 26
شفا آنلاين-مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو از همکاری با راه آهن جمهوری اسلامی ایران به منظور استفاده از فضاهای تبلیغاتی در جهت ارتقای فرهنگ سلامت جامعه خبر داد.

به گزارش شفا آنلاين،مهندس محمد هاشمی به دیدار مدیران روابط عمومی سازمان غذا و دارو و راه آهن جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در این دیدار مدیر روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از برگزاری این جلسه ابراز خرسندی کرد و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاریهای لازم با سازمان غذا و دارو ابراز داشت.

وی ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیر روابط عمومی راه آهن به سازمان غذا و دارو، گفت: متاسفانه به رغم فعالیتها و کارهای مهمی که در زمینه تهیه، تولید، توزیع و مصرف فرآورده های دارویی، غذایی، آشامیدنی، آرایشی - بهداشتی و تجهیزات و ملزومات پزشکی انجام پذیرفته و تمامی مسئولیتهایی که سازمان غذا و دارو دارد، ارگانهای موازی که تخصص چندانی در زمینه مسائل فنی این حوزه ندارند در بعضی از امور دخالت و اظهارنظرهای غیر کارشناسی می نمایند که این امر موجب تشویش اذهان عمومی در خصوص فرآورده های غذایی و دارویی می شود.

هاشمی خطاب به مدیر روابط عمومی راه آهن افزود: ما اعتقاد داریم نیاز است با ارائه تبلیغات مناسب در فضاهای پر مخاطب، حوزه فعالیت سازمان غذا و دارو بهتر معرفی شود و در جهت ارتقاء فرهنگ صحیح مصرف فرآورده های سلامت محور بکوشیم به خصوص در زمینه پروانه های بهداشتی و مجوزهای سازمان غذا و دارو باید برای مردم این آگاهی را ایجاد کنیم که فرآورده های غذایی و دارویی بدون داشتن آرم و نشان سازمان غذا و دارو که همان پروانه بهداشتی است، مورد تایید وزارت بهداشت نبوده و نباید مصرف شود.

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه این دیدار، به رفع مشکلات عدیده دارویی در ابتدای سال 92 و قبل از آن اشاره کرد و اظهارداشت: با فعالیتهای جدی و مدیریت مناسب در خصوص تهیه و توزیع دارو، سازمان غذا و دارو توانست بر بحران دارویی کشور غلبه نماید، به طوریکه در حال حاضر دارو، یکی از وجوه مهم طرح تحول نظام سلامت محسوب شود.

هاشمی ضمن اشاره به استفاده از پتانسیلهای تبلیغاتی، گفت: قصد داریم با همکاری روابط عمومی راه آهن از منابع و پتانسیلهای موجود در راه آهن مانند فضای مناسب، ازدیاد مسافر و طولانی بودن حضور مسافران در این فضا در جهت فرهنگ سازی برای ارتقای سلامت جامعه گامی کوچک برداریم.

وی همچنین به اظهار نظر مدیر روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در قبال این پیشنهادات اشاره کرد و افزود: آقای صادق سکری نیز ضمن استقبال از این موضوع اعلام کرد با توجه به اینکه سلامت مردم و ارتقای آن برای مدیران راه آهن نیز بسیار اهمیت دارد، در زمینه ایمنی و سلامت جامعه هرگونه همکاری که نیاز باشد، انجام خواهد پذیرفت.


مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: