کد خبر: ۲۹۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - 2021October 29
اگر مشکلات نظام سلامت بر طرف شود خدمات مناسب ایزوله بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان ها و مراکز درمانی ارائه می شود.
شفاآنلاین>سلامت>دبیرکل خانه پرستار ایران گفت: در موضوع تعارض منافع متاسفانه مشکلات مردم در نظام سلامت دیده نمی‌شود و باید آن را برطرف کرد.
به گزارش شفاآنلاین:محمد شریفی مقدم دبیرکل خانه پرستار ایران   با اشاره به لزوم رفع تعارض منافع در حوزه سلامت اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات نظام سلامت کشور موضوع تعارض منافع است که باید این مساله هرچه سریع تر برطرف شود و و در کشورهای توسعه یافته مسئله تعارض و منافع در حوزه سلامت حل شده است.

او ادامه داد: اگر مشکلات نظام سلامت بر طرف شود خدمات مناسب ایزوله بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان ها و مراکز درمانی ارائه می شود.

شریفی مقدم با اشاره به ضرورت موضوع تعارض منافع در وزارت بهداشت بیان کرد:  تصمیم گیرنده نباید هیچ منفعتی در تصمیم ها داشته باشد و اگر فردی در جلسات تصمیم ساز شرکت می کند و منفعتی از برخی مباحث داشته باشد مشکلات گروه ها و صنف های دیگر را نخواهد دید و بیشتر به فکر رفع مسائل و مشکلات حوزه خودش است.

دبیر کل خانه پرستار ایران تاکید کرد: هنگامی که بحث منافع در میان باشد مسائل مردم و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی کم تر دیده می شود به همین دلیل تعارض منافع باید هرچه سریع تر حل شود.
برچسب ها: تعارض ، منافع ، چالشی ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: