کد خبر: ۲۹۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - 2021October 13
همکاران عزیز برای داشتن یک سازمان قوی و‌ منسجم باید از داخل سازمان شروع کرد و با روحیه همکاری و ‌همدلی پیش رفت

شفاآنلاین>سلامت> بسیار مهم است که در سطوح مدیریتی بتوانیم تصمیمات مبتنی بر شواهد بگیریم. همکاران عزیز ما در بخش‌های دانشگاهی، دولتی و خصوصی، تجارب و دانش کلان قابل به اشتراک گذاشتن دارند و در صورتی که احساس کنند که در تصمیم‌گیری‌های کلان نظام حاکمیتی می‌توانند ورود کنند، به طور قطع همکاری خواهند کرد و از طرفی سیاستگزاران نظام اداری (و در اینجا نظام پزشکی) نیاز به دریافت راهنمایی های متکی بر شواهد و منطق و مستند دارند تا در مسیر تصمیم‌گیری خود اشتباه نکنند. در این راستا ‌و جهت عملی شدن این اهداف و بر اساس اولویت‌ها و‌ چالش‌ها با توکل بر خدای بزرگ کار را این گونه آغاز کردیم:


1- کارگروه مراقبت‌های ویژه با حضور اساتید صاحب علم و تجربه کافی از بخش‌های دانشگاهی، دولتی و خصوصی و از رشته های مرتبط تشکیل شد

2- جناب آقای دکتر رازی قائم مقام نظام پزشکی تهران بزرگ در برخی از جلسات کارگروه شرکت می نمایند و‌ حسب درخواست اینجانب هم در جلسات شرکت می‌کنم.

3- معاونین محترم نظام پزشکی تهران بزرگ یا خود یا قائم مقام خود و یا یک کارشناس از معاون‌شان در تمام جلسات حضور می یابند تا نتایج این جلسات به مرحله اجرایی درآید. این کارگروه‌ها تزیینی نبوده و محل تولید مستندات و شواهد با استفاده از اساتید و اعضای کارگروه و دستیاران و فلوشیپ‌های خود در دانشگاه خواهد بود.

4- تعامل با ارکان حاکمیتی، وزارت بهداشت، مجلس شورای اسلامی، بیمه ها، و سایر بخش‌ها مورد انتظار است.

5- اعضای محترم‌ کارگروه برای خود دبیر انتخاب خواهند کرد و خود نسبت به نگارش آیین نامه داخلی کارگروه اقدام‌ می نمایند.

6-  همکاران عزیز برای داشتن یک سازمان قوی و‌ منسجم باید از داخل سازمان شروع کرد و با روحیه همکاری و ‌همدلی پیش رفت. این تازه اول کار است و این کارگروه حلقه ای خواهد شد از یک زنجیر و طنابی مستحکم در جهت خدمت به خلق خدا و حفظ و ارتقای کرامت  و جایگاه جامعه پزشکی/ دکتر سید موید علویان - رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: