کد خبر: ۲۹۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - 2021October 05
با استفاده از کد رهگیری که زمان ارسال لیست اختصاص یافته، امکان پذیر است.
شفاآنلاین>سلامت>در این گزارش به یکی از پر تکرارترین سوالات بیمه شدگان تامین اجتماعی پاسخ داده ایم.
به گزارش شفاآنلاین:در این گزارش به یکی از پر تکرارترین سوالات  بیمه شدگان تامین اجتماعی پاسخ داده ایم.

دریافت لیست و برگه پرداخت حق بیمه به صورت اینترنتی

ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه به چه صورت است؟

پاسخ :از طریق پرتال اختصاصی کارفرما به آدرس portal.tamin.ir

نحوه ورود به صفحه اصلی سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه در اولین بازدید چگونه است؟

پاسخ : کارفرمایان کارگاه‌ها می‌بایست قبل از ورود به سایت با مراجعه به شعبه تامین اجتماعی، رمز عبور اختصاصی خود را دریافت کنند.

بهترین مرورگر برای ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه کدام است؟

پاسخ : Mozila firefox

چگونه نام کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه بگیرم؟

کارفرما یا نماینده قانونی وی به همراه معرفی نامه به شعبه تامین اجتماعی مربوطه مراجعه و درخواست نام کاربری و رمز عبور کند.

اگر رمز "کلمه عبور" خود را فراموش کرده باشم چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ: کارفرما یا نماینده قانونی وی مجدداً باید به همراه معرفی نامه به شعبه تامین اجتماعی مربوطه مراجعه و درخواست نام کاربری و رمز عبور کند.

عملیات درخواست برگ پرداخت در سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه به چه صورت است؟

پاسخ : راهنمای کاربری مربوطه در سایت رسمی سازمان به نشانی www.tamin.ir وجود دارد

نحوه پیگیری درخواست در سامانه دریافت لیست و پرداخت حق بیمه چگونه است؟

پاسخ : با استفاده از کد رهگیری که زمان ارسال لیست اختصاص یافته، امکان پذیر است.

برای پرداخت حق بیمه به چه روش‌هایی می‌توانم اقدام کنم؟

پاسخ : سایت اینترنتی سازمان، عابر بانک، مراجعه به بانک، حضوری در محل شعبه، تلفنبانک رفاه کارگران

پرداخت حضوری در کدام یک از بانک‌های عامل انجام می‌شود؟

پاسخ : کلیه بانک‌های طرف حساب (رفاه، ملت، ملی و ...)

پرداخت غیر حضوری "اینترنتی" از طریق کدام بانک‌ها انجام می‌شود و به چه صورت؟

از طریق شبکه شتاب

 در صورت ارسال لیست بیمه با اطلاعات اشتباه آیا امکان تغییر و ارسال مجدد اصلاح شده آن وجود دارد و به چه صورت امکان پذیر است؟

پاسخ: بررسی لیست‌های ارسالی کارفرما با رعایت ماده ٣٩ قانون تامین اجتماعی انجام می‌پذیرد؛ لذا جهت بررسی اطلاعات اشتباه یا امکان تغییر و ارسال مجدد، مراتب را به همراه مدارک و مستندات به شعبه مربوطه ارائه کند.

برچسب ها: دریافت ، بیمه ، اینترنتی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: