کد خبر: ۲۸۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - 2021September 20
بیش از ۴۰ کارگاه آموزشی و Show Case در حوزه‌ها و موضوعات مختلف صنعت دارو، توسط اساتید متخصص و مجرب در جشنواره فارمکس ۲۰۲۱ برپا خواهد شد.
شفاآنلاین>سلامت>مدیر جشنواره بین المللی فارمکس ۲۰۲۱، از واکسیناسیون فعالان صنعت دارو که در جشنواره فارمکس حضور دارند، خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین:سعید کریم زاده گفت: جشنواره بین المللی فارمکس ۲۰۲۱ در روزهای ۲۷ تا ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این جشنواره به صورت B۲B برگزار خواهد شد سعی کرده ایم تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا هیچ گونه مشکلی برای سلامتی غرفه داران و بازدیدکنندگان پیش نیاید.

کریم زاده در ادامه به واکسیناسیون فعالان صنعت دارو اشاره کرد و گفت: روند واکسیناسیون به خصوص برای فعالان صنعت دارو شدت گرفته و با توجه به اینکه واکسیناسیون غرفه داران و بازدیدکنندگان این جشنواره که از فعالان صنعت دارو هستند، در حال انجام است.

وی افزود: تا زمان برگزاری نمایشگاه واکسیناسیون فعالان صنعت دارو که در این جشنواره حضور دارند، به اتمام می‌رسد و مااذعان داریم جشنواره بین المللی فارمکس ۲۰۲۱ ایمن ترین جشنواره در کشور خواهد بود.

بیش از ۴۰ کارگاه آموزشی و Show Case در حوزه‌ها و موضوعات مختلف صنعت دارو، توسط اساتید متخصص و مجرب در جشنواره فارمکس ۲۰۲۱ برپا خواهد شد.

مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه ۲۰۲۱، ساعت ۱۰ صبح سه شنبه مورخ ۲۷ مهر ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: