کد خبر: ۲۸۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021August 21
همانطور که بارها گفته شده، واریانت دلتا قابلیت بیماریزایی بالایی دارد و نسبت به واریانتهای دیگر ویروس کرونا، افراد بیشتری را مبتلا می‌کند

شفاآنلاین>سلامت> رئیس کمیته اپیدمیولوژی کرونا گفت: در مقابله با کرونا، اقدامات لازم به موقع انجام نشد.

به گزارش شفاآنلاین: حمید سوری در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: متاسفانه روند، روند مناسبی نیست و در مقابله با کرونا، اقدامات لازم به موقع انجام نشد و مداخلات لازم با تاخیر صورت گرفت. نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه واریانت دلتا قابلیت بیماریزایی بالایی دارد و نسبت به واریانتهای دیگر ویروس کرونا، افراد بیشتری را مبتلا میکند، گفت: پیک پنجم کرونا در ابتدا از غرب استان هرمزگان آغاز شد و به سمت شرق استان حرکت کرد.

محدودیت‌هایی که برای ترددها درنظر گرفته شد هم متاسفانه توسط مسئولان مورد کم‌توجهی قرار گرفت و به‌همین علت بیماری به سمت جنوب استان سیستان و بلوچستان کشیده شد، کانونهایی از طغیان در چابهار و جنوب استان شکل گرفت، واریانت دلتا هم به آن اضافه شد و به سمت شمال و پس از آن، سراسر کشور حرکت کرد.

سوری تاکید کرد: همانطور که بارها گفته شده، واریانت دلتا قابلیت بیماریزایی بالایی دارد و نسبت به واریانتهای دیگر ویروس کرونا، افراد بیشتری را مبتلا می‌کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: