کد خبر: ۲۸۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021August 13
متهمان با سوء استفاده از قرمز شدن چراغ راهنمایی و رانندگی و در کنار این موضوع پایین بودن شیشه خودرو‌های شهروندان اقدام به شناسایی طعمه‌های سرقت خود می‌کردند
شفاآنلاین>سلامت>سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقانی خبر داد که از داخل خودروی شهروندان آن هم پشت چراغ راهنمایی و رانندگی موبایل قاپی می‌کردند.
به گزارش شفاآنلاین:سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: به تازگی در محدوده تجریش، اندرزگو و فرمانیه آن هم در شب سرقت‌هایی صورت می‌گرفت که متهمان در پشت چراغ راهنمایی و رانندگی و در زمان توقف خودرو‌ها اقدام به موبایل قاپی از شهروندان به وِیژه بانوان می‌کردند.

وی افزود: متهمان با سوء استفاده از قرمز شدن چراغ راهنمایی و رانندگی و در کنار این موضوع پایین بودن شیشه خودرو‌های شهروندان اقدام به شناسایی طعمه‌های سرقت خود می‌کردند و در فرصتی مناسب تلفن همراه افراد را به سرقت می‌بردند.

سرهنگ کالوسی تصریح کرد: پس از مراجعه شهروندان به کلانتری ۱۰۱ تجریش و طرح شکایت، پرونده توسط تیم عملیاتی این کلانتری به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی متهمان شناسایی و در عملیاتی هر ۲ متهم در انتهای خیابان شریعتی پس از تعقیب و گریز پلیسی و عدم توجه به اخطار‌های ماموران ما، با شلیک ۱۱ تیرهوایی دستگیر شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: تاکنون ۴۷ نفر از شاکیان با مراجعه به کلانتری تجریش این افراد را شناسایی کردند، متهمان دارای سابقه سرقت هستند و به تازگی از زندان آزاد شدند.

وی افزود: از شهروندان خواهش می‌کنم که در زمان توقف پشت چراغ راهنمایی و رانندگی، شیشه‌های خودروهایشان را بالا ببرند و اجازه ندهند سارقان به آن‌ها تعرض کنند.

برچسب ها: سرقت ، شهروندان ، چراغ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: