کد خبر: ۲۸۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021August 01
اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید، حتما باید تست کرونا برای پرواز را انجام دهید. توجه داشته باشید که باید تست PCR انجام دهید و نه تست آنتی‌بادی.
شفاآنلاین>سلامت>انجام تست کرونا برای خروج ازکشور در همه هواپیمایی‌ها الزامی واجباری است. باتوجه به اینکه ویروس کرونا همه گیروفراگیر شده وسراسر جهان را در نوردیده و مهمترین سلاح برای مبارزه با آن قطع کردن زنجیره انتقال است، تمام کشورها برای همه مسافران خارجی خود، در اختیار داشتن جواب منفی تست کرونا را نیاز دارند.

به گزارش شفاآنلاین:اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید، حتما باید تست کرونا برای پرواز را انجام دهید. توجه داشته باشید که باید تست PCR انجام دهید و نه تست آنتی‌بادی.

الزامی بودن تست کرونا برای پرواز خارجی چیزی است که به تصویب سازمان بهداشت جهانی و انجمن بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی و سازمان جهانی هواپیمایی رسیده است. در واقع این اقدام فقط و فقط برای حفظ سلامتی مسافران قبل، حین و بعد از سفر است. هر مسافری پس از گرفتن جواب منفی تست امکان سفر پیدا خواهد کرد و تا اتمام سفر باید نتیجه را همراه خود نگه دارد. 

برای انجام تست کرونا و خروج از کشور، حتما باید به آزمایشگاه‌هایی مراجعه کنید که مورد تایید هواپیمایی منتخب شماست. به عبارت دیگر هر یک از شرکت‌های هواپیمایی، انجام آزمایش پی‌سی‌آر کرونا را در یکسری از آزمایشگاه‌های خاص قبول می‌کنند. بهتر است قبل از انجام تست، لیست آزمایشگاه‌های طرف قرارداد هواپیمایی مورد نظر خود را پیدا کنید و فقط به همان آزمایشگاه‌ها مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که ۷۲ ساعت تا حداکثر ۹۶ ساعت قبل از تاریخ پرواز خود می‌توانید تست بدهید و نه بیشتر. توصیه می‌کنیم این فاصله را به 24 ساعت کاهش دهید و ترجیحا یک روز قبل از تاریخ پرواز خود تست بدهید و همراه با جواب منفی تست در ساعت مقرر در فرودگاه حاضر شوید.

لازم است جواب منفی تست کرونا را هنگام گرفتن کارت پرواز به همراه بلیت و پاسپورت خود به کانتر ایرلاین تحویل دهید .جواب آزمایش معتبر باید به زبان انگلیسی با سربرگ و مهر رسمی آزمایشگاه باشد. فراموش نکنید جواب آنلاین مورد قبول نیست و نتیجه آزمایش باید حتما چاپی باشد.

مجددا یادآوری می‌کنیم که قبل از اقدام به انجام آزمایش کرونا، بررسی کنید که ایرلاین مورد نظر شما با کدام آزمایشگاه‌ها در ایران طرف قرارداد است. طبق قوانین ایرلاین‌های خارجی با آزمایشگاه‌هایی در شهر محل پرواز توافقاتی دارند. بر این اساس که نمونه‌گیری مسافران در زمان مناسب 24 تا 48 ساعت قبل پرواز به شما تحویل داده شود. امکان نمونه‌گیری در منزل و محل کار شما نیز مهیاست.

چنانچه زمان پرواز یا تاریخ نمونه‌گیری آزمایشگاه به تعطیلات برخورد کند، جای نگرانی نیست. آزمایشگاه طرف قرارداد ایرلاین خارجی موظف به انجام آزمایش و ارائه جواب آن در زمان تعطیلات نیز هست.

تست کرونا برای خروج از کشور در منزل

اگر در نظر دارید که برای انجام تست کرونای خود از خدمات تست آنلاین کرونا استفاده کنید و بدون مراجعه به آزمایشگاه تست بدهید، می‌توانید از هوم‌کا کمک بگیرید. مجموعه هوم‌کا با توجه به ایرلاین شما و آزمایشگاه‌های طرف قرارداد با ایرلاین انتخابی، نمونه آزمایشی شما را به یکی از آزمایشگاه‌های منتخب ارائه می‌دهد و پاسخ کتبی و چاپی آزمایش را همراه با مهر رسمی، سربرگ آزمایشگاه و به زبان انگلیسی در اختیارتان قرار خواهد داد.

بنابراین اگر در بحبوحه سفر هستید و وقت ندارید برای انجام تست کرونا به آزمایشگاه مراجعه کنید، می‌توانید از خدمات تست PCR در منزل بهره ببرید. برای این منظور تنها کافی است به وبسایت هوم‌کا به آدرس www.homeca.ir سر بزنید یا با شماره 02191025595 تماس بگیرید.

تست PCR در منزل با پاسخ‌دهی سریع!

همه ما می‌دانیم هنگامی که برای سفری مهیا می‌شویم، زمان زیادی لازم است تا ابزار سفر را فراهم و آماده کنیم؛ خصوصا در سفرهای خارجی و سفرهایی که به مدارک خاصی نیاز دارند. از همین جهت و برای تامین رفاه حال هم وطنان خود، خصوصا در ایام کرونا، خدمات منحصر به فردی را به عنوان تست PCR در منزل با پاسخ‌دهی سریع تهیه و تدارک دیده‌ایم. در این خدمتِ ویژهِ مجموعه هوم‌کا بدون اینکه زمان زیادی برای آزمایش دادن یا گرفتن جواب آزمایش صرف کنید، به نتیجه مطلوب می‌رسید و دردسر زیادی متحمل نمی‌شوید.

پاسخ‌دهی سریع در شرایطی که زمان طلایی برای انجام تست کرونا برای پرواز حداکثر 96 ساعت است، اهمیت بسیار زیادی دارد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که بسیاری از ایرلاین‌ها انجام تست کرونا برای پرواز را تا حداکثر 3 روز قبل از پرواز تایید می‌کنند.

در هر صورت چنانچه قصد سفر به خارج از کشور را دارید و باید تست کرونا بدهید، می‌توانید از خدمات ویژه هوم‌کا استفاده کنید. به این ترتیب به راحتی و بدون دردسر به نتیجه مطلوب و دلخواه می‌رسید؛ البته به شرطی که پاسخ تست شما منفی باشد!

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره به وبسایت هوم‌کا به آدرس www.homeca.ir سر بزنید یا با شماره 02191025595 تماس بگیرید.  

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: