کد خبر: ۲۸۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021August 01
زرین آمیزی خبر داد؛
فاطمه زرین آمیزی اظهار کرد: امروز نتایج آزمون سراسری در سایت سازمان سنجش اعلام می شود و داوطلبان با اطلاعات شناسنامه ای می‌توانند نتایج کنکور سراسری خود را مشاهده کنند.
شفاآنلاین>اجتماعی>سخنگوی سازمان سنجش کشور گفت: انتخاب رشته کنکور سراسری از روز سه شنبه ۱۲ مرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین:فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش کشور اظهار کرد: امروز نتایج آزمون سراسری در سایت سازمان سنجش اعلام می شود و داوطلبان با اطلاعات شناسنامه ای می‌توانند نتایج کنکور سراسری خود را مشاهده کنند.

سخنگوی سازمان سنجش کشور ادامه داد: از روز دو شنبه 11 مرداد ماه 100 هزار نفر ریاضی، تجربی و انسانی و 10 هزار نفر هنر و زبان های خارجی پاسخنامه و کلیدشان در سایت سازمان سنجش منتشر می شود و از روز سه شنبه دفترچه انتخاب رشته بارگذاری خواهد شد.

زرین آمیزی بیان کرد: در خصوص درس ریاضی گروه های علوم ریاضی و علوم تجربی و انسانی اصلاحاتی در کلید آزمون صورت گرفت و داوطلبان می توانند اصلاحیات را در پاسخنامه خود مشاهده کنند.

سخنگوی سازمان سنجش کشور ادامه داد: در گروه علوم ریاضی 11 سوال تاثیر مثبت در نتیجه داشتند و یک سوال حذف شد، علوم تجربی 4 سوال تاثیر مثبت و در نتیجه داشتند، یک سوال حذف شد و در علوم انسانی 5 سوال تاثیر مثبت در نتیجه داشت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: