کد خبر: ۲۸۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021August 01
مهاجرت و اخذ اقامت این کشور ها از راه های مختلفی امکان پذیر است. البته هر یک از روش های مهاجرتی، شرایط منحصر به خود را دارا هستند. متقاضیان با آگاهی از این شرایط می توانند، بهترین روش را برای مهاجرت به این کشور ها انتخاب نمایند.
شفاآنلاین>اجتماعی>امروزه مهاجرت یکی از داغ ترین موضوعات روز به حساب می آید که مستقیما بر روی سرنوشت متقاضیان تاثیر می گذارد. زندگی در کشوری پیشرفته و مدرن آرزوی هر فردی است. وجود فرصت های شغلی مازاد و درآمد بالا خواسته هر شخصی می باشد. مهاجرت به کشور های پیشرفته ای مثل ترکیه، فرانسه، کانادا، استرالیا، ایتالیا و... می تواند تحول عظیمی را در زندگی متقاضیان ایجاد نماید.

به گزارش شفاآنلاین:مهاجرت و اخذ اقامت این کشور ها از راه های مختلفی امکان پذیر است. البته هر یک از روش های مهاجرتی، شرایط منحصر به خود را دارا هستند. متقاضیان با آگاهی از این شرایط می توانند، بهترین روش را برای مهاجرت به این کشور ها انتخاب نمایند. ما در این مطلب، قصد داریم تا شرایط مهاجرت به ترکیه 2021، شرایط مهاجرت به ایتالیا، شرایط مهاجرت به فرانسه و شرایط مهارت به کانادا را شرح دهیم. شما می توانید با بررسی شرایط ذکر شده روشی را که به شرایط خودتان نزدیک بود را انتخاب نمایید.

شرایط مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه از روش های گوناگونی امکان پذیر است که عبارت اند از:

  • مهاجرت کاری به ترکیه
  • مهاجرت تحصیلی به ترکیه
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه
  • مهاجرت از طریق ازدواج در ترکیه
  • مهاجرت از طریق تولد در ترکیه
  • مهاجرت از طریق پناهندگی در ترکیه

متقاضیان می توانند از طریق روش های ذکر شده به این کشور مهاجرت نمایند. هر یک از این روش ها شرایط منحصر به خود را داراست که عبارت است از:

  • شرایط مهاجرت کاری به ترکیه

متقاضیان مهاجرت به ترکیه، می توانند از طریق پیدا کردن کار در این کشور اقامت دائم اخذ نمایند. به علت نرخ بالای بیکاری در کشور ترکیه، فرصت های شغلی کمی در این کشور وجود دارد. علاوه بر این متقاضیان باید جهت اخذ ویزا کاری این کشور، دارای پیشنهاد کاری و یا دعوت نامه کاری از کارفرمای ترکیه ای باشند. اخذ دعوت نامه از کارفرمای ترکیه ای یکی از شرایط مهاجرت کاری به این کشور است. همچنین متقاضی باید به زبان ترکیه ای نیز مسلط باشد تا بتواند با مشتریان و کارفرما ارتباط بر قرار کند.

  • شرایط مهاجرت تحصیلی به ترکیه

یکی دیگر از روش های مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل است. متقاضیان می توانند با اخذ پذیرش از دانشگاه های ترکیه در این کشور تحصیل نمایند. شرایط لازم جهت تحصیل در ترکیه این است که متقاضیان پس از دریافت پذیرش و اخذ ویزا باید در دو آزمون ورودی yos و sat نمره قبولی کسب نمایند.

  • شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از راه های مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری است. متقاضیان می توانند از روش های گوناگونی در این کشور سرمایه گذاری کنند مانند خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی، خرید اوراق قرضه دولتی و... . شرایط سرمایه گذاری در ترکیه از طریق خرید ملک بدین صورت که متقاضی باید ملکی را به ارزش 250 هزار دلار آمریکا در این کشور خریداری نماید. همچنین نباید این ملک را به مدت 3 سال بفروشد.

  • شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج

شرایط ازدواج در ترکیه بدین صورت است که متقاضی باید اثبات کند که ازدواجش حقیقی می باشد. همچنین در صورت داشتن همسر دیگری باید مدارک طلاق و یا مدارک فوت وی را ارائه دهد.

  • شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق تولد

شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق تولد بدین صورت است که حداقل باید یکی از والدین کودک تازه متولد شده تابع ترکیه باشد.

  • شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی

پناهندگی یکی از خطرناک ترین روش های مهاجرتی است. شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی بدین صورت است که متقاضی باید پس از ورود به این کشور خود را به مامور اداره مهاجرت تحویل دهد و درخواست پناهندگی به این کشور را مطرح نماید. در صورتی که متقاضی بتواند مامور مهاجرتی را قانع کند که در کشورش امنیت جانی و مالی ندارد، می تواند به این کشور پناهنده شود.

شرایط مهاجرت به ایتالیا

یکی دیگر از کشور های مناسب برای مهاجرت، کشور ایتالیا است. این کشور نیز روش های گوناگونی را برای مهاجرت داراست که هر کدام از آنها شرایط منحصر به خود را دارند. شرایط اقامت در ایتالیا عبارت است از:

  • شرایط مهاجرت کاری به ایتالیا

یکی از مهم ترین شرایط مهاجرت کاری به ایتالیا، دریافت دعوت نامه کاری یا پیشنهاد شغلی از کارفرمای ایتالیایی می باشد. متقاضیان با جستجو کار در سایت های کاریابی می توانند رزومه خود را به کارفرمای ایتالیایی ارسال نمایند. در صورت تایید، کارفرمای ایتالیایی باید اقدام به ارسال دعوت نامه نماید. در کشور های عضو اتحادیه اروپا، کارفرمایان برای ارسال دعوت نامه به کشور های خارج از این اتحادیه باید تست بازار را انجام دهند. تست بازار بدین صورت است که کارفرما آن پیشنهاد شغلی را به مدت 3 ماه در ایتالیا و 3 ماه در اتحادیه اروپا، آگهی می کند، در صورتی که فرد مورد نظر برای آن شغل پیدا نشود، کارفرما می تواند دعوت نامه کاری را به خارج از اتحادیه اروپا ارسال نماید.

  • شرایط مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

شرایط تحصیل در کشور ایتالیا اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور است. متقاضیان با ارسال رزومه تحصیلی خود به دانشگاه های این کشور می توانند پذیرش دریافت کنند. پس از اخذ پذیرش تحصیلی نیز متقاضی باید نسبت به اخذ ویزا اقدامات لازم را انجام دهد.

  • شرایط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ایتالیا

سرمایه گذاری در کشور ایتالیا روش های متعددی دارد مانند خرید ملک، خرید سهام، خرید اوراق قرضه، کارآفرینی و... .متقاضیان می توانند با داشتن سرمایه اولیه در این کشور سرمایه گذاری نمایند. البته برخی از روش های سرمایه گذاری مثل خرید ملک در ایتالیا موجب اخذ اقامت نمی شود.

  • شرایط مهاجرت از طریق ازدواج در ایتالیا

شرایط ازدواج در ایتالیا و اخذ اقامت دائم این کشور عبارت است از:

  • ارائه مدارک هویتی و سند ازدواج
  • ارائه مدارکی دال بر اثبات اینکه متقاضی همسر دیگری ندارد
  • شرایط مهاجرت از طریق تولد در ایتالیا

شرایط تولد کودک در ایتالیا از قانون خون تبعیت می کند و تنها به کودکانی تابعیت این کشور تعلق می گیرد که حداقل یکی از والدین شان تابع ایتالیا باشد.

  • شرایط مهاجرت از طریق پناهندگی در ایتالیا

این روش یکی از خطرناک ترین و پر ریسک ترین روش های مهاجرت به ایتالیا است. متقاضیان جهت مهاجرت از طریق پناهندگی، باید به مامور اداره مهاجرت ایتالیا، اثبات کنند که از لحاظ سیاسی، مذهبی و... در کشور شان امنیت جانی و مالی ندارند. دولت ایتالیا با بررسی درخواست متقاضی در صورت تایید، اقامت وی را صادر می کند

شرایط مهاجرت به کانادا

کانادا، یکی از کشور های پیشرفته و مدرن است که شرایط مناسبی را برای مهاجرت داراست. متقاضیان می توانند برای مهاجرت به این کشور از 6 طریق اقدام به اخذ ویزا نمایند. هر یک از این روش های مهاجرتی شرایط منحصر به خود را داراست که عبارت است از:

  • شرایط مهاجرت کاری به کانادا

یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق کار است. متقاضیان می توانند از طریق جاب آفر و امتیاز بندی اکسپرس اینتری به این کشور مهاجرت نمایند. شرایط مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری بدین صورت است که متقاضیان با کسب امتیاز لازم می توانند به صورت مستقیم به این کشور مهاجرت نمایند. این امتیاز بندی با توجه به ویژگی های متقاضیان است و هر فردی که بتواند بیشترین امتیاز را کسب کند به مرحله دوم امتیاز بندی راه پیدا می کند. در این مرحله نیز افرادی که بتوانند بیشتری امتیاز را کسب کنند می توانند مستقیما اقامت کانادا را اخذ نمایند.

شرایط مهاجرت از طریق جاب آفر نیز بدین صورت است که متقاضیان باید پیشنهاد کاری و یا دعوت نامه کاری از کارفرمای کانادایی دریافت نمایند.

  • شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا

شرایط مهاجرت تحصیلی به کانادا، بدین صورت است که متقاضی با دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور می تواند ویزا تحصیلی دریافت نماید.

  • شرایط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا نیز روش های گوناگونی دارد مانند خرید ملک، سرمایه گذایر در استان کبک، کارآفرینی و... . متقاضیان جهت سرمایه گذاری در استان کبک باید سرمایه اولیه ای نزدیک به 1.2 میلیون دلار را دارا باشند.

  • شرایط مهاجرت از طریق تولد در کانادا

تولد کودک در کانادا از قانون خاک پیروی می کند. شرایط مهاجرت به کانادا با این روش، این بدین صورت است که هر کودکی که در این کشور متولد شود، می تواند تابعیت این کشور را اخذ نماید.

  • شرایط مهاجرت از طریق پناهندگی در کانادا

پناهندگی در کانادا یکی از خطرناک ترین روش های مهاجرتی است. متقاضیان پس از ورود به کانادا باید خود را به مامور مهاجرتی تحویل داده و درخواست پناهندگی نمایند. پس از درخواست پناهندگی متقاضی باید مامور مهاجرتی را قانع کند که جان و مال وی در کشور مبدا در خطر می باشد. در صورت تایید صحت اطلاعات متقاضی، اقامت این کشور به وی تعلق می گیرد.

به طور کلی متقاضیان جهت مهاجرت به کشور های دیگر باید اطلاعات جامعی را در این باره کسب نمایند. در نتیجه با مشاوره های تخصصی با وکلا خبره می توانند اطلاعات جامعی را کسب نمایند.فردا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: