کد خبر: ۲۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۳۱ تير ۱۳۹۳ - 2014July 22
متخصص رفتار شناسی جنسی در گفتگو با شفا آنلاین هشدارداد:
شفا آنلاین- متخصص رفتار شناسی جنسی، تفکر زنانی که برای برقراری روابط جنسی پیش قدم نمی شوند را اشتباه دانست و گفت: در واقع نوع تربیت جنسی، اجازه آغاز و بیان نیازهای جنسی را از آنان سلب می کند.

دکتر عفت السادات مرقاتی خوئی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در عین حال برخی از زنان جز علت زمینه ای تربیت جنسی، از بیان و شروع روابط جنسی هم واهمه دارند.

وی خاطر نشان کرد: زیرا معتقدند زن نجیب هیچ گاه نیازهای جنسی اش را بیان نمی کند زیرا آنان آغاز گری روابط جنسی را نوعی زیر پا گذاشتن نجابت چندین و چند ساله خود تلقی می کنند.

مدیر گروه سلامت جنسی ضایعات نخاغی بیمارستان امام هشدار داد: متأسفانه چنین تفکری کیفیت جنسی زوجین را تهدید و با آسیب هاي جدي مواجه می کند.

وی به خبرنگار شفا آنلاین گفت: طبق گفته پیامبر اکرم(ص) زنانی خوب اند که هنگام ورود به اتاق خواب لباس حیا را در بیاورند و هنگام خروج آن را بپوشند.

عضو انجمن سکسولوژی ایران به زنانی که به علت حیای بیش از حد و عدم آگاهی ،نیازهای جنسی خود را نادیده می گیرند و از بیان نیازهای جنسی خود امتناع می کنند؛ هشدار داد: چنین دیدگاهی نسبت به مسائل جنسی به نفع زندگی زناشویی آنها نیست.

وی توصیه کرد: زوجین به تعاملات جنسی با شریک زندگی شان، از چشم خودشان آنچه برایشان خوشایند و لذت بخش است را در نظر داشته باشند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: همچنین زوجین به دیگران اجازه ورود ودخالت به این تعامل خوب، مقدس و لذت بخش را ندهند. در این صورت با اطمینان خاطر بدانند زندگی سالم و شاد تری پیش رو خواهند داشت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: