کد خبر: ۲۸۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۲۱ تير ۱۴۰۰ - 2021July 12
همچنین از امشب تا روز چهارشنبه سرعت وزش باد در جنوب سمنان ،جنوب تهران، قم ،مرکزی ، اصفهان، خوزستان ایلام و بوشهر افزایش می‌یابد که در برخی ساعات وقوع گردوخاک دور از انتظار نیست.
شفاآنلاین>سلامت>کارشناس هواشناسی گفت: دمای هوا از روز چهارشنبه تا پایان هفته به طور میانگین بین یک تا ۲ درجه در سطح کشور کاهش می‌یابد.
به گزارش شفاآنلاین:با بیان اینکه امشب و فردا در سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود گفت: از روز چهارشنبه تا پایان هفته بر شدت بارش در این مناطق افزوده می‌شود.

او ادامه داد: روز سه شنبه در مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان تهران و سمنان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و از روز چهارشنبه بر شدت بارش در این مناطق نیز افزوده خواهد شد.

کارشناس هواشناسی توضیح داد: از امشب در جنوب سیستان و بلوچستان و از روز چهارشنبه در مناطقی از هرمزگان، جنوب کرمان ،جنوب شرق و شرق فارس،  رگبار، رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

رفیعی تصریح کرد: در ۵ روز آینده در شرق و جنوب شرق به ویژه در سیستان وبلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید همراه با گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

او تاکید کرد: همچنین از امشب تا روز چهارشنبه سرعت وزش باد در جنوب سمنان ،جنوب تهران، قم ،مرکزی ، اصفهان، خوزستان ایلام و بوشهر افزایش می‌یابد که در برخی ساعات وقوع گردوخاک دور از انتظار نیست.

رفیعی با بیان اینکه در ۵ روز آینده به تناوب دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است افزود: دمای هوا از روز چهارشنبه تا پایان هفته به طور میانگین بین یک تا ۲ درجه در سطح کشور کاهش می‌یابد.

او درباره آب وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف  و در بعد از ظهر قسمتی ابری همراه با وزش باد است. بیشترین دمای تهران به ۳۸ درجه و کمترین آن به ۲۳ درجه می رسد.
برچسب ها: بارش ، نقاط ، هواشناسی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: