کد خبر: ۲۸۵۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۲۱ تير ۱۴۰۰ - 2021July 12
پیرو جلسات مشترک معاونان آموزشی هر دو وزارت و ضرورت تمهید مقدمات آموزش حضوری، واکسیناسیون دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان در اولویت قرار گرفت
شفاآنلاین>سلامت>غلامی با ارسال نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تسریع در روند واکسیناسیون جامعه آموزش عالی شد.
به گزارش شفاآنلاین:منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه‌ای به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تسریع در روند واکسیناسیون جامعه آموزش عالی کشور به منظور از سرگیری آموزش و پژوهش حضوری از مهر سال جاری شد.

در نامه وزیر علوم آمده است:

پیرو جلسات مشترک معاونان آموزشی هر دو وزارت و ضرورت تمهید مقدمات آموزش حضوری، واکسیناسیون دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان در اولویت قرار گرفت و با این هدف ستادی به نام "ستاد از سرگیری آموزش حضوری" در حوزۀ ستاد وزارت عتف تشکیل شده است که برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم در این خصوص را در دستور کار دارد.

 غلامی تاکید کرده است: با توجه به به ضرورت اجرای آموزش و پژوهش حضوری در نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰، موضوع اولویت واکسیناسیون جامعۀ آموزش عالی کشور در ستاد ملی کرونا مطرح شود و در اولویت تصویب و اجرا قرار گیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: