کد خبر: ۲۸۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۱۲ تير ۱۴۰۰ - 2021July 03
برخی از نانوایان به دلیل افزایش قیمت آب، برق، گاز، مالیات و سایر هزینه هایشان اقدام به افزایش خودسرانه نان کرده و از این طریق جبران مافات می‌کنند
شفاآنلاین>سلامت>مدیحی طامه نسبت به گرانفروشی نان در نانوایی‌های پایتخت واکنش نشان داد.
به گزارش شفاآنلاین:ناصر مدیحی طامه رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران  در واکنش به گرانفروشی نان در نانوایی‌های سطح شهر تهران، اظهار کرد: درباره بررسی قیمت نان و نظارت بر توزیع این محصول با فراخواندن  رؤسای اتحادیه نان‌های سنتی و صنعتی، جلسه‌ای در این رابطه برگزار شد.

وی افزود: ملاک سازمان تعزیرات برای نظارت بر بازار نان، نرخی است که در تاریخ ۹۸/۰۷/۰۱ به تصویب رسید، است و در صورت عرضه نان با قیمتی بیش از این نرخ نامه با متصدیان متخلف برخورد خواهیم کرد.

مدیحی با بیان اینکه تا کنون نرخ نامه جدید در بحث عرضه نان به ما اعلام نشده است، بیان کرد: با توجه به این موضوع نباید شاهد اعمال قیمت جدید در حوزه نان باشیم و نانوایان باید طبق آخرین مصوبه اعلام شده نان را به دست شهروندان برسانند. لذا در غیر این صورت شاهد تخلف گران فروشی هستیم.

وی افزود: برخی از نانوایان به دلیل افزایش قیمت آب، برق، گاز، مالیات و سایر هزینه هایشان اقدام به افزایش خودسرانه نان کرده و از این طریق جبران مافات می‌کنند که این عمل در اصل تخلف است و در صورت دریافت شکایات مردمی گشت مشترک تعزیرات به سراغ نانوایان متخلف خواهد رفت.

رئیس گشت تعزیرات حکومتی تهران ضمن هشدار به نانوایان متخلف گفت: در صورت مشاهده تخلف نانوایان در بحث گرانفروشی متخلفان را با جریمه‌های سنگین نقره داغ خواهیم کرد و علاوه بر اعمال جریمه، واحد صنفی متخلفان پلمب و حتی در صورت استمرار ارتکاب تخلفشان، سهمیه آرد نانوایی‌های متخلف کاهش خواهد یافت.
برچسب ها: نانوایی ، متخلف ، مجازات
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: