کد خبر: ۲۸۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۹ تير ۱۴۰۰ - 2021June 30
کمیسیون ارزشیابی متون و منابع مرجع علوم پزشکی این مرکز، برنامه ریزی های لازم برای برگزاری کارگاه یک روزه را که همراه با امکان پرسش و پاسخ برای حضار می باشد در روز پنج شنبه 17 تیرماه 1400 از ساعت 9 الی 13 (مطابق برنامه) تمهید نموده است.


شفاآنلاین>سلامت>به منظور آشنایی اعضای محترم هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور با فرآیند نشر کتاب در عرصه های بین المللی، که به نوبه خود زمینه ساز نیل به جایگاه مرجعیت علمی خواهد شد، کارگاه " نگارش و انتشار کتب مرجع بین المللی " برگزار می گردد.
به گزارش شفاآنلاین:به نقل از روابط عمومی مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی، کمیسیون ارزشیابی متون و منابع مرجع علوم پزشکی این مرکز، برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این کارگاه یک روزه را که همراه با امکان پرسش و پاسخ برای حضار می باشد در روز پنج شنبه 17 تیرماه 1400 از ساعت 9 الی 13 (مطابق برنامه) تمهید نموده است.
از معاونین آموزشی تمامی دانشگاه های علوم پزشکی خواسته شده است ضمن اطلاع رسانی وسیع در سطح گروه های آموزشی و سایت دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی، از کلیه اعضای هیات علمی علاقمند دعوت نمایند تا در این کارگاه شرکت نموده و با ارایه بازخوردهای خود این کمیسیون را در رسیدن به اهداف یاری نمایند.
علاقمندان برای حضور در کارگاه مذکور، در موعد مقرر ، می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند:

لینک ورود به کارگاه


همچنین برنامه ریزی امتیازات ویژه برای مولفین کتاب در سطح بین الملل در حال انجام است و به زودی از طریق درگاه این کمیسیون به آدرس https://nasrme.ac.ir/books اطلاع رسانی خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: