کد خبر: ۲۸۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۰۲ تير ۱۴۰۰ - 2021June 23
تمام سوالات کنکور تا ساعت و دقیقه برگزاری این آزمون در قرنطینه و پلمب هستند.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری ۱۲ نفر از کسانی که اقدام به فروش سوالات کنکور ۱۴۰۰ در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین:سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ  با اشاره به دستگیری فروشندگان سوالات کنکور ۱۴۰۰، که در فضای مجازی در این رابطه اقدام به فعالیت می‌کردند، گفت: یکی از موضوعاتی که هر ساله با آن درگیر هستیم افراد سودجویی هستند که در فصل امتحانات مدعی هستند که به سوالات کنکور دسترسی دارند.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی مشترک برای شناسایی این افراد، افزود: با همکاری دادستانی و سازمان سنجش این‌کارگروه ویژه در حال فعالیت است و تا کنون ۱۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ گودرزی گفت: افرادی هستند که صرفا تبلیغاتی مبنی بر اینکه به سوالات و پاسخنامه‌ها دسترسی دارند، انجام می‌دهند. لذا به هیچ عنوان این مضامین صحت ندارد.

وی در توصیه به دانش آموزان و خانواده‌هایشان، افزود: داوطلبان کنکور به تبلیغات توجه نکنند چرا که فرآیند آزمون تعریف شده و امن است و افراد فعال در این حوزه با هدف کسب مال در حال فعالیت هستند.

رئیس پلیس فتا پایتخت با بیان اینکه گردش حساب متهمان در حال بررسی است، تصریح کرد: تمام سوالات کنکور تا ساعت و دقیقه برگزاری این آزمون در قرنطینه و پلمب هستند.

وی افزود: برخی از موسسات در حال فعالیت هستند که اطلاعات کاربری کاربران را تحت عنوان اینکه در کلاس آنلاین شرکت کنید، اخد می‌کنند. در ادامه نیز این افراد می‌توانند در فرآیند ثبت نام داوطلبان خلل ایجاد کنند.

سرهنگ‌گودرزی تاکید کرد: افراد به هیچ عنوان هویت کاربری خودشان را در اختیار موسسات آموزشی غیر مجاز قرار ندهند تا در آینده سوء استفاده‌ای از آن‌ها صورت نگیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: