کد خبر: ۲۸۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - 2021June 16
جانشین قرارگاه ثارالله:
سردار نجات اظهار کرد: بیماری کرونا نشان داد اگر ما متحد و هم افزا باشیم و هدف‌مان حل مشکل مردم باشد موفق خواهیم بود. مردم ایران در دنیا مردم نجیب، با محبت و خوبی هستند.
شفاآنلاین>سلامت>سردار نجات گفت: در حال حاضر یکی از قطب‌های برتر پزشکی و دارویی دنیا هستیم و‌ جزو شش کشوری محسوب می‌شویم که موفق به تولید واکسن شده‌ایم.

به گزارش شفاآنلاین:سردار نجات جانشین قرارگاه ثارالله صبح امروز در جلسه ویژه شورای فرماندهی ستاد مدیریت کرونا که در این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: بیماری کرونا نشان داد اگر ما متحد و هم افزا باشیم و هدف‌مان حل مشکل مردم باشد موفق خواهیم بود. مردم ایران در دنیا مردم نجیب، با محبت و خوبی هستند.

او بیان کرد: در چنین شرایطی لزومی ندارد مغازه‌هایی که در فضای باز هستند تعطیل شوند. سرگردانی مردم به دلیل تهیه دارو نباید انجام شود، زیرا در این صورت مردم به بازار‌های آزاد رومی آورند. معتقدم که در مراکز درمانی قسمتی تحت عنوان کمک به بیماران بی بضاعت در نظر بگیریم تا با حفظ شأن و منزلت آن‌ها کمک‌های خوبی به این افراد شود.

۹۰ درصد از داروی نیاز کشور در داخل تولید می‌شود

سردار نجات افزود: امروزه ما یکی از قطب‌های برتر پزشکی و دارویی دنیا هستیم و‌ جزو شش کشور ی محسوب می‌شویم که موفق به تولید چندین واکسن شده‌ایم. ۹۰ درصد از داروی مورد نیاز داخل را در کشور تولید می‌کنیم هرچند که مواد اولیه آن از کشور‌های دیگر وارد می‌شود.

او ادامه داد: اگر تصمیم‌های بی موقع و بی تدبیرانه نبود ما این همه فوتی کرونایی نداشتیم و پیک‌ها در کشور رخ نمی‌داد. آنجایی که مسافرت‌ها را باید تعطیل می‌کردیم این کار را انجام نداده و باعث افزایش موارد ابتلا و بروز پیک بیماری کرونا شدیم. اقدامات ضعیف‌ترین دولت‌های ما بعد از انقلاب بسیار بالاتر و قوی تر از دوران قبل از انقلاب بود.

جانشین قرارگاه ثارالله گفت: مقام معظم رهبری بیش از همه مدافع سلامت مردم هستند و با دقت دستورالعمل‌ها را رعایت می‌کنند.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: